Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الخلیفی: رویارویی با رئال، تجربه مناسب در راه قهرمانی اروپا است

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر پی اس جی
پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن می‌گوید تیمش بازی‌های دشواری در گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارد.

به گزارش اسپوتینک، ناصر الخلیفی، رییس باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در پیوند به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما با قرعه راحتی ربرور نشدیم. این رقابت‌ها نامش لیگ قهرمانان اروپا است و هر نتیجه‌ای  که در آنجا است ثبت می‌شود. رئال مادرید باشگاه بزرگ است و برای آن احترام زیاد دارم. اما ما هم پاری‌سن‌جرمن نام داریم و بهترین عملکرد را خواهیم داشت".

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش پی اس جی برای متقاعد کردن دمبله و راکیتیچ

پس از آنکه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو انجام شد، پی‌اس‌جی در گروه A با تیم‌های رئال مادرید اسپانیا، بروخه بلجیم و گالاتسرای ترکیه هم‌گروه شد. براساس گزارش نشریه آس، در اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، تیم فوتبال پی‌اس‌جی در خانه برابر رئال مادرید می‌رود. رئال مادرید 27 سنبله در پارک دو پرنس مهمان پاریسی‌ها خواهد بود

در این بازی پی‌اس‌جی کیلیان امباپه را در ترکیب نخواهند دید. امباپه در ابتدای این هفته که  پی‌اس‌جی در هفته سوم لوشامپیونه به مصاف تولوز رفت، از ناحیه پای چپ آسیب دید و نزدیک به یک ماه خانه‌نشین شد. نیمار به فرض اینکه در سه روز باقی مانده تا پایان بازار نقل و انتقالات از پی‌اس‌جی جدا نشود و به بارسلونا برنگردد، نمی‌تواند قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه را در مصاف با رئال همراهی کند که دلیل آن محرومیت سه جلسه‌ای از سوی یوفا به دلیل توهین به دامیر اسکومینا، داور بازی برگشت فصل گذشته پاری‌سن‌‌جرمن و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته است.  این محرومیت برای او چه در پی‌اس‌جی بماند چه راهی بارسلونا شود، پابرجا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала