Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناواس در آستانه پیوستن به پی اس جی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیلور ناواس
کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید در روزهای آینده راهی پی اس جی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ناواس که پس از پیوستن کورتوا نیمکت نشین شده است از آغاز پنجره نقل و انتقالات خواهان جدایی از رئال بود اما حمایت‌های زیدان باعث شده بود این بازیکن در رئال بماند.

کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناواس خواهان ترک رئال مادرید است

حالا این بازیکن 32 ساله خواهان جدایی از رئال مادرید است و برخی رسانه‌ها گزارش داده اند که این بازیکن با پی اس جی به توافق رسیده است و می تواند در دو روز آینده به پاریس سفر کند تا قرارداد خود را امضا و به عنوان بازیکن پی اس جی معرفی شود.

در همین حال اکثر رسانه‌های کشور کاستاریکا و مارکا از توافق باشگاه رئال با پی اس جی نیز خبرداده اند و معتقد اند رئال برای خروج کیلور خوشبین است.

ناواس معتقد است که در پاریس دقایق بیشتری نصیب او خواهد شد زیرا در رئال کورتوا انتخاب اول زیدان است.

توماس توخل سرمربی پی اس جی دوست دارد کیلورناواس را به عنوان دروازه بان شماره یک خود مبدل کند و این بازیکن می‌تواند دستمزد بالاتری نیز نسبت به رئال مادرید دریافت کند و این دو دلیل مهم پیوستن این بازیکن به پی اس جی شمرده می‌شود.

در صورتی که این انتقال انجام شود، رئال مادرید در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات برای جذب دروازه بان جدید اقدام خواهد زیرا در حال حاضر آندری لونین و لوکا زیدان را به صورت قرضی به رئال وایادولید و رایسنگ سانتاندر قرض داده اند و دروازه بان دیگر در تیم وجود ندارد که جایگزین ناواس شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала