Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیشنهاد 100میلیون یورو + 3 بازیکن رئال از سوی پی‌اس‌جی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار ستاره برزیلی
نیمار ستاره برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن پیشنهاد 100میلیون یورو + 3بازیکن رئال برای برای انتقال نیمار را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اکیپ، باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن جدیدترین پیشنهاد رئال مادرید که 100میلیون یور + 3بازیکن است را رده کرده است. گرت بیل، کیلور ناواس و خامس رودریگز از بازیکنانی است که رئال مادرید به پی‌اس‌جی پیشنهاد کرده بود.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی بخاطر توهین نیمار جریمه شد

پی‌اس‌جی خواهان فروش نیمار هست. البته به شرطی که درآمد خوبی از این انتقال بدست آورند. این باشگاه فرانسوی دو سال پیش 222میلیون یورو را صرف خرید این ستاره برازیلی کرد و اکنون خواهان جبران این مبلغ است. پاری‌سن‌جرمن در فاصله 11روز به بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی نخستین پیشنهاد کهکشانی‌ها رد کرده است. بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس سه باشگاهی هستند که نام نیمار آنان گره خورده است. اکنون شانس رئال مادرید نسبت به بارسلونا به جذب این ستاره برازیلی بیشتر است.چرا که ناصرالخلیفی مالک پی‌اس‌جی رابطه خوبی با مدیران مادرید دارد.

سران پاری‌سن‌جرمن پیش از این دو پیشنهاد بارسلونا را نیز رد کرده بود. نخستین پیشنهاد کاتالانی‌ها، کوتینیو به علاوه 100 میلیون یورو و دومی انتقال به صورت قرضی و پرداخت 160 میلیون یورو در تابستان بعدی. اسپورت کاتالونیا و موندودپورتیوو دو نشریه معتبر بارسلونا امروز در صفحه اصلی شان، از نا امیدی آبی‌اناری‌ها در در جذب نیمار اشاره کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала