Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشبینی بارسلونا برای جذب نیمار

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا و رئال مادرید برای جذب نیمار سخت تلاش دارند و باشگاه بارسلونا شانس بیشتری نسبت به رئال مادرید دارد و از این بابت خوشبین است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رئال مادرید برای جذب نیمار شدیداً رقابت دارند و می‌خواهند هر طور شده این بازیکن را دو باره به لالیگا برگردانند.

Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی برای فروش نیمار 2 بازیکن رئال را می‌خواهد

رئال مادرید می‌تواند با پیشنهاد بزرگ با توجه به رابطه خوب با باشگاه پی ای جی این بازیکن را جذب کند اما قبل از همه باید بیل و خامس را بفروش برساند تا در پرداخت معاش نیمار مشکلی نداشته باشد.

روزنامه اسپورت معتقد است که بیل در بازی با سلتا در خشش خوبی داشت و از سویی هم آمدن نیمار باعث عدم رشد وینسیوس و براهیم دیاز خواهد شد و این‌ مسئله مانع این انتقال خواهد شد.

در همین حال نیمار خواهان پیوستن به بارسلونا است و بارسلونا نیز این موضوع را درک کرده است، تنها مشکل مالی در راه بازگشت نیمار مشکل خلق کرده است.

یکی از دلایلی که بارسا از جذب نیمار اطمینان دارد تماسهای روزانه از پاریس به بارسلونا است. پی اس جی می داند که نگهداری نیمار به مشکلات آن‌ها می‌افزاید و حفظ او به سود باشگاه پاریسی نیست.

اریک آبیدال در روزهای آینده به پاریس سفر خواهد کرد و با پیشنهادی مشابه پیشنهاد پی اس جی  که قبل از این کیلیان امباپه را از موناکو به خدمت گرفته بود. بدون اینکه باعث نقض قوانین فیر پلی مالی شود وبا گزینه قرضی با بند خرید اجباری در فصل آینده برای جذب نیمار درخواست خواهد کرد.

این درحالی‌ست که قبل از این باشگاه پاریسی دمبله، سمدو، راکیتیج و مقداری پول از بارسلونا خواسته بود که بارسلونا با در خواست پی اس جی مخالفت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала