Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: نیمار و پوگبا بازیکنان رئال نیستند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر سلتاویگو در هفته اول لالیگا به شایعات انتقال دو ستاره به مادرید واکنشی نشان نداد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز برای بازی فردای لوس بلانکوس در مقابل سلتاویگو گفت:" می خواهم لالیگا هر چه زودتر برای ما شروع شود و تمام تمرکز ما روی بازی با سلتا است. در تمرینات پیش فصل تلاش زیادی کردیم و هرچند نتایج به دست آمده در بازی های دوستانه مطلوب نبود ولی در مجموع از پیش فصل مان راضی هستم.

فردا کارمان در لالیگا شروع می شود و شانس مان برای قهرمانی را امتحان خواهیم کرد. برای بازی با سلتا هم فقط و فقط به پیروزی فکر می کنیم."

زیزو در ادامه همچنان در مورد پوگبا و نیمار می گوید: "پوگبا بازیکن منچستریونایتد است و باید به این مساله احترام گذاشت. نیمار هم بازیکن رئال نیست و من ترجیح می دهم از بازیکنان خودم حرف بزنم. از آنچه در اختیار دارم رضایت دارم و تا پای جان از بازیکنانم حمایت می کنم. تنها تمرکز من و بازیکنان روی بازی فرداست. صحبت از بازیکنان تیم های دیگر، مورد علاقه ام نیست."

وی در مورد خامس نیز میگوید:" خوشبختانه خامس الان در بهترین فرم خودش قرار دارد و از اینکه او را در تیم خودم دارم خوشحالم. روی او مثل دیگر بازیکنانم حساب می کنم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала