Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معرفی نامزدان نهایی بازیکن سال اروپا

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا نام های لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرژیل فن دایک را به عنوان سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال قاره سبز معرفی نمود.

به گزارش اسگوتنیک، یوفا یا اتحادیه فوتبال اروپا، نام های سه نامزد نهایی بهترین فوتبالیست سال اروپا را اعلام داشت که توسط رای 80 مربی تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و 55 خبرنگار از 55 کشور عضو اتحادیه فوتبال اروپا گزینش شده اند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

کریس رونالدو، لیونل مسی و فن دایک در حالی به فهرست نهایی می رسند که برنده این جایزه قرار است پنجشنبه 7 ماه سنبله 1398 و در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 20-2019 در موناکو اعلام شود.

این سه تن در حالی نامزدان نهایی معرفی می شوند که لیونل مسی با بارسا تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و عنوان آقای گلی رقابت ها را از آن خود کرد. رونالدو هم با یووه تا یک چهارم نهایی پیش رفت و با شکست از آژاکس به کار خود پایان داد اما در آن مسابقات رونالدو شش گل به ثمر رساند.

فن دایک نیز با لیورپول عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و نقش او در استحکام خط دفاعی لیورپول انکار نشدنی بود. این ستاره هالندی فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلستان را از آن خود کرده بود و هم اکنون از شانس های اصلی توپ طلا و بهترین های فیفا بر شمرده می شود.

البته در بخش بانوان نیز تیم زنان لوسی برونز از انگلستان و باشگاه لیون، ادا هگربرگ از ناروی و باشگاه لیون و نیز آماندین آنری از فرانسه و باشگاه لیون سه نامزد نهایی معرفی شده اند. هر سه بازیکن موفق شدند با لیون عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ زنان را به دست آورند و که البته در فینال لیگ قهرمانان زنان لیون با شکست 3-0 بارسا توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала