پیشبینی شکست امریکا در جنگ دریایی با روسیه ارزیابی شد

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر پیشبینی شکست امریکا در جنگ دریایی با روسیه ارزیابی شد
پیشبینی شکست امریکا در جنگ دریایی با روسیه ارزیابی شد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نظامی سابق نیرو های دریایی روسیه، اظهارات پروفسور امریکایی در خصوص شکست ناتو در صورت جنگ دریایی با روسیه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، پیترسویاتوشوف، معاون سابق ادمیرال نیرو های دریای سیاه روسیه، اظهارات استاد امریکایی، لایل گولدشتاین را که شکست ناتو در صورت درگیری دریایی با روسیه  را پیش‌بینی نموده بود، مورد ارزیابی قرار داد.

پیش از این ، گولدشتاین در مقاله ای برای نشریه National Interest   نوشت که ایالات متحده نباید از رزمایشات دریایی در مرزهای روسیه سوءاستفاده کند ، زیرا خطرات چنین مانورها دست کم گرفته می شود.

  پیش‌بینی شکست امریکا در صورت جنگ با روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
پیش‌بینی شکست امریکا در صورت جنگ با روسیه

به گفته وی ، در آبهای دریای آزوف و در امتداد ساحل دریای سیاه هنوز هم مقدار زیادی مین ها از زمان جنگ جهانی دوم باقیمانده، و انفجارتصادفی یک کشتی ناتو روی یکی از چنین مین ها می تواند باعث درگیری نیرو های ناتو و روسیه در دریا شود، که این امر یک تهدید واقعی برای نیرو های ائتلاف است.

سویاتوشوف می گوید، کشتی ناتو حتا اگر منفجر هم شود، چه اتفاقی رُخ خواهد د اد؟ ممکن است کشتی سوراخ کوچکی درافت کند، و پس از ترمیم آن براه خود ادامه دهد. چرا باید فورا در مورد جنگ صحبت نمود؟

به گفته نظامی روس، کارشناس امریکایی بیشتر یک "داستان پرداز تخیلی" است نه یک کارشناس نظامی . این نظامی ارتش روسیه توصیه می کند که خیال پردازی ها درباره جنگ با روسیه را باید متوقف نمود.

 وی می گوید،"برای شروع جنگ  با روسیه دستان آنها "خارش" دارد. آنها "ناتو" تاهنوز در خاک خود با هیچ کدام از تسلیحات دشمن روبرو نشده اند، در حالیکه ما می دانیم که بوی باروت چگونه است و ما در زمین و دریا  صدای انفجار ها را شنیده ایم. کارشناس می گوید، در نهایت باید از عقل کار گرفت و ذهن خود را با چنین تخیلات نباید خراب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала