Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لج بازی پی اس جی با بارسا؛ به رئال قرضی میدهیم به بارسا نه

نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد باشگاه پاریسن جرمن برای فروش نیمار تمایل بیشتری به رئال مادرید تا بارسلونا.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسن جرمن به لطف علاقه زیاد رئال مادرید و مذاکرات این باشگاه برای خرید نیمار هدف بارسلونا، حاضر است ستاره تیمش را با مبلغ 200 میلیون یورو در اختیار رئال قرار دهد.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا برای جذب نیمار هزینه گزاف نمیکند، فقط مبادله

به نظر میرسد باشگاه رئال مادرید نیز به طور رسمی وارد خرید نیمار بازیکن پی اس جی شده است و میخواهد هر طور که شده این بازیکن جنجالی را از چنگ بارسا در بیاورد و او را راهی مادرید کند.

روزنامه پاریسی گزارش کرده است که پی اس جی تمایل دارد چندین مذاکره را با رئال مادرید انجام دهد تا زمینه فروش این بازیکن را فراهم کند، اما آنها حاضر نیستند با بارسلونا مذاکراتی از این قبیل داشته باشند.

به گفته این روزنامه مدیران پاریس به نیمار اجازه خواهند داد تا به صورت قرضی هم که شده راهی رئال شود، مشروط به این که در تابستان 2020 این قرارداد دائمی شود.

همچنین تیم فرانسوی اعلام کرده است، بارسلونا اگر نیمار را میخواهد نمیتواند به صورت قرضی این بازیکن را به خدمت بگیرد و تنها راه خریدش پرداخت تمام مبلغ درخواستی پی اس جی با قراردادی دائمی است.

به گفته این روزنامه باشگاه پی اس جی که چندی پیش قیمت فروش ستاره تیمش را 300 میلیون اعلام کرد، حالا حاضر است با 100 میلیون کمتر این بازیکن را به رئال بفروشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала