Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا جانشین نیمار میشود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا
پائولو دیبالا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از ناکامی تیم های منچستریونایتد و تاتنهام بر سر جذب پائولو دیبالا، حالا مدیر برنامه های این بازیکن در انتظار پیشنهادات جدی و خوبی از سوی پی اس جی است.

به گزارش اسپوتنیک، تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ انگلستان، تیم های یونایتد و تاتنهام علاقه مند جذب ستاره ارجنتاینی یوونتوس بودند، اما در نهایت نتوانستند خواسته های دستمزد ستاره بیانکونری را برآورده کنند.

رونالدو مهاجم جدید باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو به یوونتوس، دیبالا را بفروشید و خامس را بخرید
>

یوونتوس هنوز هم مشتاق فروش دیبالا است. آنها امیدوارند تا پی اس جی بتواند با ارائه یک پیشنهاد خوب تا قبل از دو سپتمبر که پنجره نقل و انتقالات اروپایی بسته میشود، این بازیکن را به پاریس بکشاند.

منابع فرانسوی نیز مدعی هستند که قهرمان لوشامپیونه آماده است تا با پیشنهادی 11 میلیون پوندی در سال او را جایگزین نیمار در تیم شان کنند که در حال مذاکره با تیم سابق بارسلونا است.

به گزارش، Inside football نمایندگان یوونتوس و دیبالا در انتظار پیشنهادی رسمی و خوب از سوی سران تیم پاریسی هستند تا این انتقال به زودی نهایی شود. این در حالی است که باشگاه ایتالیایی قیمت ستاره 25 ساله تیمش را 80 میلیون پوند اعلام کرده است.

این در حالی است که لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در تماسی تلفنی به دیبالا گفته، او جایگزین خوبی برای نیمار در این تیم خواهد بود.

با این حال پنجره نقل و انتقالات در ایتالیا 18 آگست یعنی هفت روز بعد بسته خواهد شد و سران یوونتوس و پی اس جی زمان زیادی برای این انتقال نخواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала