ترامپ از روابط خوب خود با رهبر کوریای شمالی سخن گفت

© AP Photo / Evan Vucci ترامپ از روابط خوب خود با رهبر کوریای شمالی سخن گفت
 ترامپ از روابط خوب خود با رهبر کوریای شمالی سخن گفت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده می گوید که وی توانسته است روابط بسیار خوبی را با رهبر کوریای شمالی قائم کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "یونهاپ" دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا در اظهاراتی درباره سرنوشت مذاکرات خود با رهبر کوریای شمالی گفت، آینده نشان می‌دهد در این زمینه چه اتفاقی می‌افتد.

ترامپ در صحبت با خبرنگاران  اظهار داشت، آینده نشان خواهد داد که چه اتفاقی در زمینه کوریای شمالی رخ می‌دهد.

دیدار ترامپ و اون - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: رهبر کوریای شمالی از دیدن من بسیار خوش بود

«دونالد ترامپ»  در پاسخ به پرسش خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «اطمینان دارم شما شاهد این مسئله بوده‌اید که روابط من با "کیم جونگ اون" رهبر کوریای شمالی بسیار خوب است».

 رئیس جمهور ایالات متحده به ویژه تأکید نمود که، جهان اکنون شاهد جنگی بزرگی میبود اگر در انتخابات سال 2016 هیلاری کلینتون برنده می شد.

این در حالی است که کوریای شمالی هفته گذشته دو موشک بالستیک برد کوتاه شلیک کرد. ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی پنجشنبه گذشته اعلام کرد پیونگ یانگ دو موشک برد کوتاه شلیک کرده است.

براساس این گزارش، ترامپ در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «خواهیم دید چه پیش خواهد آمد. من نمی‌توانم به شما بگویم چه اتفاقی می‌افتد.»

یادآوری می کنیم که ترامپ و رهبر کوریای شمالی چندی قبل برای سومین بار در منطقه غیر نظامی در مرز دو کوریا با یکدیگر دیدار کردند. کیم و ترامپ در این گفت‌وگو توافق کردند که مذاکرات هسته‌ای میان دو طرف مجددا آغاز شود و به نتیجه‌ای در زمینه خلع سلاح اتمی دست یابد.

این در حالی است که «مایک پامپئو » وزیر امور خارجه امریکا نیز گفته که انتظار دارد مذاکرات بین واشنگتن و پیونگ یانگ طی چند هفته دیگر مجددا آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала