Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نزدیک به نیم‌قرن حضور "هوینس" در بایرن مونیخ

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولی هوینس، رییس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که او در انتخابات ریاست این باشگاه شرکت نخواهد کرد و به حضور چهل ساله خود در این باشگاه پایان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از بیلد، اولی هوینس، رییس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که نمی‌خواهد در این انتخابات ریاست این باشگاه شرکت کند. به نظر می‌رسد که هربرت هینز به عنوان رییس تازه این باشگاه انتخاب خواهد شد. هیز از افراد نزدیک به هوینس است و گفته می‌شود که که به نظر هوینس، او به این باشگاه نزدیک شده است.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان نیم قرن حضور هوینس در بایرن

هوینس در ۲۷ سالگی فوتبال خود را به پایان رساند و در سال 1979 به عنوان یکی از مسوولان باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد. او از سال ۲۰۰۹2009 تا 2014 به عنوان رییس باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد و فعالیت خود را در این تیم انجام داد. در طول ۴۰ سال حضور او در باشگاه بایرن مونیخ، این تیم آلمانی به 16 قهرمانی در بوندسلیگا دست یافت و دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد و یک بار نیز جام یوفا را بالای سر برد.

هواداران باشگاه بایرن مونیخ که از این تصمیم هوینس ناراحت هستند، با جمع آوری امضا در تلاش هستند تا او را متقاعد به ادامه حضور در بایرن مونیخ کنند. آنها معتقد هستند که هوینس نقش غیرقابل انگاری در موفقیت این تیم آلمانی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала