Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شماره هفتِ جدید رئال، هفت کیلو اضافه وزن دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هازارد
هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد، گرانترین خرید این فصل رئال مادرید اضافه وزن دارد و در شرایط مساعد فیزیکی قرار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست سنگین رئال مادرید در برابر اتلتیکو مادرید موج انتقاد ها از این تیم بالا گرفت و انتقاد های فراوانی مبنی برعدم آمادگی بازیکنان این باشگاه از لحاظ فیزیکی وارد شد.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناامیدی هواداران رئال مادرید از عملکرد زیدان

در این میان بیشترین انتقاد بر ادن هازارد گرانترین خرید این فصل رئال مادرید وارد است.
این بازیکن تا حالا نتوانسته درخشش آنچنانی در ترکیب رئال داشته باشد و 7 کیلو اضافه وزن دارد.
در همین حال نشریه اسپورت مدعی شده که فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید علاقه ای به جذب ادن هازارد نداشته و این ستاره 28 ساله تنها با اصرار زین الدین زیدان جذب شده است و حالا اختلاف نظر میان پرز و زیدان به وجود آمده است.
پرز می خواست نیمار را به باشگاه رئال بیاورد که با مخالفت شدید زیدان مواجه شد و حالا هم پرز با خرید پوگبا موافقت نمی‌کند، زیرا رییس باشگاه معتقد است خرید های زیدان تا حالا کارایی چندان نداشته است.
این در حالیست که رئال به روز سه شنبه در مسابقات آئودی کاپ به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت و پس از آن با سالزبورگ بازی خواهند کرد و تا آن زمان هازارد فرصت دارد وزن کم کند و برای رئال بدرخشد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала