Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشست خبری سرمربیان تیم های ملی 16 سال

سرمربیان تیم های ملی 16 سال مرکز آسیا
سرمربیان تیم های ملی 16 سال مرکز آسیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربیان تیم های ملی 16 سال حوزه مرکز آسیا در دوشنبه تاجیکستان برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، نشت خبری مبریان تیم های ملی 16 سال حوزه مرکز آسیا در شهر دوشنبه تاجیکستان راه اندازی گردید که در آن همه مربیان از آمادگی تیم های شان سخن زده و هر کدام بر نمایش خوب تیم تحت هدایت شان ابراز امیدواری نمودند.

در این بین، وحیدالله واحدی سرمربی تیم ملی 16 سال کشور در مورد نمایش تیمش گفت: قدرت و نمایش تیم های ملی زیرسن، همیشه ثابت نیست به همین دلیل نمی شود گفت کدام تیم با چه توان داخل میدان می شود.

او در ادامه افزود: بازیکنان 16 سال ما با در نظرداشت تمرینات که در جریان دو ماه گذشته انجام داده اند، با آماده گی کامل وارد میدان خواهند شد و نمایش خوب خواهند داشت.

در ادامه نیز سرمری تیم 16 سال ایران اظهار داشت: ما دو تیم 16 سال تشکیل داده ایم و اینکه هیچ تفاوت از نظر توانی بین این دو وجود ندارد، فقط همین که ما بتوانیم در رده های سنی پایین همزمان در مسابقات رسمی و تورنمنت های که از ما دعوت می شود حضور پیدا کنیم.

او در ادامه در مورد رقیب جدی ایران در این مسابقات گفت: تیم های نوجوانان همیشه ما را متعجب میکنند و هر سال به رده سنی بالاتر ارتقاء میکنند، همینگونه توانایی بدنی شان هم رشد میکند از همین رو نمی شود گفت چه تیمی در این مسابقات تیم بهتر می باشد.

این در حالیست که قرار است امروز تیم ملی افغانستان اولین بازی خود را ساعت 5:30 به وقت کابل برگزار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала