Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: آینده خامس بستگی به مدیران باشگاه دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز در آستانه جدایی از رئال‌مادرید قراردارد و اما سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها می‌گوید آینده بازیکن کلمبیا به نظر او بستگی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی‌ رئال‌مادرید در نشست خبری‌اش پیش از بازی بامداد فردای تیمش (4:00 به وقت کابل) در چارچوب بازی‌های جام بین المللی قهرمانان برابر اتلتیکومادرید، در مور جدایی خامس رودریگز هافبک کلمبیایی‌اش صحبت کرد.

این بازیکن که مورد توجه اتلتیکومادرید و ناپولی قرار دارد، زیدان در موردش می‌گوید: این موضوعی است که به باشگاه مربوط می‌شود. این مسئله‌ای بین مدیران باشگاه و خامس است، نه من!

زیزو همچنان در مورد دوری طولانی‌مدت مارکو آسنسیو گفت: ما با بازیکنانی که در اختیار داریم، کار می‌کنیم و به فکر اولین بازی‌مان در لالیگا (بازی با سلتاویگو) هستیم. چیزی هم تغییر نکرده و به این فکر نمی‌کنم که چه کسی جایگزین آسنسیو خواهد شد. قطعاً از مصدومیت مارکو ناراحت شدیم اما در حال حاضر به بازی با اتلتیکو فکر می‌کنیم و بعد از آن شرایط را ارزیابی خواهیم کرد.

سرمربی فرانسوی در پاسخ به پرسشی در مورد آینده گرت‌بیل نیز گفت: گرت اینجاست و تمرین می‌کند. او فردا هم تمرین خواهد کرد و فردا یک بازی داریم. بیل اینجا با ما است.

گفتنی‌است دو تیم رئال‌مادرید و اتلتیکو بامداد فردا در نیوجرسی آمریکا با هم بازی خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала