درخواست مسکو جهت تامین شرایط مناسب برای ملوانان بازداشت‌شده در کوریای شمالی

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر درخواست مسکو جهت تامین شرایط مناسب برای ملوانان بازداشت‌شده در کوریای شمالی
درخواست مسکو جهت تامین شرایط مناسب برای ملوانان بازداشت‌شده در کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه از مقامات کوریای شمالی خواسته است تا برای ملوانان روسی بازداشت‌شده روسی در کوریای شمالی در جریان انجام تحقیقات و بررسی‌ها، شرایط مناسب زیستی تامین شود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه با نشر یک اعلامیه در این مورد نوشته است: "وضعیت صحی ملوانان روسی رضایت‌بخش است. با جناح کوریای شمالی موضوع تامین شرایط مناسب بود و باش آن‌ها در جریان انجام تحقیقات و بررسی‌ها، مطرح شده است".

ماجرای توقیف کشتی ماهیگیری روسی توسط کره شمالی  - اسپوتنیک افغانستان
ماجرای توقیف کشتی ماهیگیری روسی توسط کوریای شمالی

در اعلامیه آمده است که سفارت روسیه در پیونگ‌یانگ به‌طور دوامدار با وزارت خارجه کوریای شمالی و دیگر ارگان‌های ذیربط این کشور با هدف حل و فصل این قضیه، تماس دارد.
اعلامیه می‌افزاید: "وزارت خارجه روسیه همچنان به اتخاذ اقدامات لازم در چوکات قوانین بین‌المللی جهت دفاع از حقوق و منافع قانونی شهروندان روسیه، ادامه می‌دهد".
قابل ذکر است که نیروهای سرحدی کوریای شمالی شب ۱۷ جولای یک کشتی روسی "سیانهیلین – ۸" متعلق به شرکت روسی "شرکت ماهی‌گیری شمال – شرقی" را بازداشت کردند. مسوولین سفارت روسیه در کوریای شمالی پس از ملاقات با ملوانان روسی اعلام کردند که در حال حاضر موضوع بازگشت ملوانان روسی به روسیه، حل می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала