Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت كوتننيو به ليورپول منتفی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به احتمال بازگشت کوتینیو به تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ESPN، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول احتمال بازگشت کوتینیو را در شرایط فعلی و با توجه هزینه‌های بسیاری که تیمش در دو فصل پایانی داشته است، بعید می‌داند.

یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ پس از شکست برابر سویا، به تمجید از بازیکنان جوان باشگاه‌اش پرداخت

کوتینیو پس از درخشش در لیورپول بود که راهی بارسلونا شد و به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ آبی‌اناری‌ها را به خودش اختصاص داد. اما او نتوانست این درخشش را در بارسلونا تکرار کند. عملکرد ضعیف او باعث اعتراض هواداران کاتالانی‌ها شد.

به نظر می‌رسد که احتمال جدایی کوتینیو از بارسلونا زیاد است و لیورپول به عنوان یکی از مشتریان جدی او معرفی شده است. اما سرمربی لیورپول هرگونه احتمال بازگشت او را در شرایط کنونی بعید می‌داند. کلوپ گفته است: "من  کوتینیو را دوست دارم و او بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است اما بازگشت او به آنفیلد در تابستان جاری با توجه به شرایط و بودجه تیم بعید است.

کلوپ در پایان صحبت‌هایش افزود: "جذب کوتینیو در شرایط کنونی برای ما بعید است و دیگر آنچه که در رسانه ها و روزنامه ها نوشته می شود شایعه و عاری از واقعیت است. امیدوارم که کوتینیو بتواند در بارسلونا به روزهای اوج خود برگردد و جایگاهی را که شایسته آن است به دست آورد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала