Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی گواردیولا از تقویم بازی ها

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی اردوگاه پیش فصل خود را از دو هفته پیش آغاز کرده در حالیکه برخی ستاره های خود را در اختیار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه سیتی در حالی اردوگاه تمرینی پیش فصل خود را از دو هفته پیش آغاز کرده که ریاض ماهرز را به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا، سرخیو آگوئرو، اوتامندی و گابریل خسوس به دلیل حضور در کوپا آمه ریکا، در اختیار ندارد و بازیکن الجزایری تا سه یا چهار هفته بعد و بازیکنان برزیلی از هفته پیش رو به تمرینات خواهند آمد.

قهرمان لیگ برتر انگلستان تا کنون در بازی های پیش فصل خود در آسیا، برابر تیم های وستهام (برنده) و وولوز (شکست در ضربات پنالتی) را انجام داده و فردا با تیمی از هانگ کانگ روبرو خواهد شد.

Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Уругвай - Англия - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
میلنر در انتظار تمدید با قهرمان اروپا

این تیم قرار است آخرین بازی خود را در یوکوهامای جاپان برگزار نماید و اولین بازی خود در فصل جدید را (13 اسد سوپرکپ انگلستان) در نبود ستاره های اصلی خود برابر لیورپول انجام می دهد.

پپ گواردیولا سرمری موفق این تیم می گوید:  بعضی از بازیکنانم، هفته بعد و برخی سه یا 4 هفته بعد به تمرینات باز خواهند گشت، من نمی خواهم بازیکنانم پس از یک فصل سخت و فشرده، با خستگی ذهنی و بدنی به تمرینات برگردند و به همین دلیل گفته ام که به اندازه کافی استراحت کنند. نباید فراموش کرد که بازیکنی مثل ریاض محرز، وقتی ما تمرینات پیش فصل را شروع کردیم، هنوز درگیر بازی های ملی در جام ملت های آفریقا بود. این تقویم فوتبالی واقعا دیوانه کننده است و بازیکنان را می کُشد. نمی توانیم در دراز مدت با این روش ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: البته برخی بازیکنان هم زودتر از موعد به تمرینات بازگشته اند و فکر می کنم دلیلش فضای خوب حاکم بر تمرینات من است و شاید از هم از ذوق دیدن من باشد (می خندد). بازیکنان می دانند که فصل به فصل استندردها بالاتر می رود و رقابت سخت تر خواهد شد و اگر کسی با خستگی به تمرینات برگردد، قطعا جای خود را در ترکیب به هم تیمی خود خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала