Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار مالیاتی به بارسلونا بابت نیمار

© AP Photo / Leo CorreaBrazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره مالیات اسپانیا رسما 35 میلیون یورو رقم بدهی نیمار را به بارسلونا اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در صورتیکه همه چیز برای برگشت نیمار به بارسلونا فراهم باشد اما مشکلی جدی بنام مالیات به عنوان پروسه حقوقی جنجالی سر راه او قرار خواهد گرفت.

موندودیپورتیوو با انتشار گزارشی مدعی شده است که نیمار زمان حضورش در بارسلونا، به ویژه انتقال پر سروصدای او به پاریس، از پرداخت مالیات بابت برخی اموالش پنهان کاری کرده است.

گفته می شود حتی پاری سنت ژرمن، چند کپی از قرارداد نیمار را به اداره مالیات اسپانیا فرستاد که نتوانست رضایت این اداره را جلب نماید و دادستانی نیز قانع نشد و این اداره باور دارد که قرارداد اصلی بندهای بیشتر از آنچه گفته می شود، داشته است، از همین رو طبق برآورد کارشناسان مالیاتی، نیمار در حال حاضر تا زمانی حکم جدید قاضی، رقم 35 میلیون یورو مقروض است.

(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پدر نیمار در تلاش خروج پسرش از پاریس

نکته مهم اینجا است که اداره مالیات اسپانیا در پیوند به بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا، رسما به اطلاع بارسا رسانده که در صورت این اتفاق، تمام مبالغی که به این بازیکن پرداخت می‌شود باید به خزانه داری اعلام شود تا زمانی که این نهاد، 35 میلیون یورو طلبش را دریافت نماید.

بارسلونا تمام ارقام پرداختی‌اش به نیمار ( حتی کوچک‌ترین پاداش‌ها، دوسیه پاداش وفاداری این بازیکن) را به خزانه داری گزارش کند و اگر گزارش نکند، این باشگاه وارد مهلکه حقوقی دیگری خواهد شد.

البته این مورد تنها به بارسلونا ربط نمیگیرد و اگر رئال نیز این بازیکن را جذب کند، باید همین روال را طی کند و نیمار حتی اگر در دادگاه مربوط به پاداش وفاداری‌اش به بارسلونا هم پیروز شود، 30 میلیون یوروی دیگر به دست آورد، همه این مبلغ را باید به حساب مالیات خواهد ریخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала