فراخوان آلمان برای پایان دادن به «تجاوز روسیه»

© AP Photo / Czarek Sokolowskiسربازان ناتو
سربازان ناتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه آلمانی در گزارشی خواستار پایان دادن به «اقدامت تهاجمی» روسیه شد .

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه  فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ آلمان در گزارشی نوشت: روسیه قصد ندارد از ساخت و توسعه راکت های جدید خود عقب نشینی کند و این کشور قصد نجات پیمان هسته‌ای INF  را ندارد، بنابراین کشور های غرب باید این توافق را فراموش کنند و  سرانجام به "تجاوز روسیه" پایان دهند.

روزنامه می نویسد، به دلیل اقدامات  "تهاجمی روسیه" و "عدم عقلانیت" و "غیر منطقی بودن" دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، مبنی بر تمدید نکردن توافقنامه روسیه و امریکا  در مورد محدودیت سلاح های هسته ای، START-3، که در سال 2021 منقضی می شود، جهان در معرض خطر قرار دارد.

آلمان از آمادگی روسیه به ضربه غیر منتظره به اروپا صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
آلمان: روسیه آمادگی ضربه ناگهانی به اروپا را می گیرد

روزنامه خاطر نشان می کند که بعید به نظر می رسد که اروپا با حمله هسته ای روسیه تهدید شود، زیرا "بازدارندگی هسته ای" در قالب راکت های جدید مسکو در حال حاضر در حال اجرا و تهدید برای اروپا ، فعال است.

علاوه بر این، نشریه اعلام می کند که روسیه از سلاح های جدید خود برای پوشش "حملات غیر هسته ای و ترکیبی در فضای بعد از شوروی استفاده می کند."

این روزنامه معتقد است که غرب باید به اقدامات مسکو پاسخ دهد و با "تجاوز روسیه" مخالفت کند. برای این منظور، ناتو باید به سرعت و واضح واکنش نشان دهد و همچنین گرجستان و اوکراین را که عضو این اتحاد نیستند، تقویت کند و آنها را از طریق پروژه های مشترک با روسیه، مانند Nord Stream 2، تضعیف نکند.

 سیاستمداران و مقامات بلند پایه نظامی غرب به طور مداوم در مورد "تهدید روسیه" صحبت می کنند. در عین حال، مسکو بارها بر این تأکید دارد که روسیه هرگز به کسی حمله نخواهد کرد. به گفته سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، ناتو کاملا از عدم موجودیت چنین برنامه هایی از سوی مسکو آگاهی دارد، اما به سادگی از این فرصت استفاده می کند تا تجهیزات و قطعات بیشتر نظامی را در نزدیکی مرز های روسیه مستقر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала