Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد: در چلسی بدون خرید گران قیمت موفق خواهم شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک لمپارد
فرانک لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی جدید باشگاه چلسی درمورد این باشگاه و آینده خودش صحبت کرد

 

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی به دلیل سرپیجی از قوانین فیفا در خرید بازیکنان جوان برای دو فصل از نقل و انتقالات محروم خواهد بود و فرانک لمپارد به تازگی اظهار داشت که نگران این مسئله نیست و بدون خرید بازیکن می‌تواند در این باشگاه موفق شود.

این مربی انگلیسی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت:« "ما نمیتوانیم هیچ بازیکنی را جذب کنیم و  بازیکنی هم نیاز نداریم که جذب کنیم. من به تیم حاضر و بازیکنان جوان باشگاه اعتماد دارم. در پیش فصل سال قبل در جاپان و زمانی‌که ساری هدایت تیم را به عهده داشت بازیکنان جوان و خوبی در تیم حضور داشتند و نتیجه خوبی از حضور آن‌ها به دست آوردیم و قهرمان لیگ اروپا شدیم.»

لمپارد در ادامه افزود:« من باشگاه را خیلی خوب می شناسم، بازیکنان را خیلی خوب می شناسم. من راه خودم را دارم که می خواهم با بازیکنان کار کنم، در یک هفته کار با تیم از نگرش و کیفیت بازیکنان بسیار خوشحال هستم. اکنون کار من این است که قبل از فصل با آن‌ها سخت کار کنم تا برای رقابت با تیم‌های بزرگ آماده باشیم. من تیمی را دوست که با انرژی و سرعت زیاد بازی کند، بنابراین من می میخواهم وقتی توپ را می گیریم آن را  به سرعت حرکت دهیم و شانس ایجاد کنیم.»

این در حالیست که تنها کریستین پولیشیچ آمریکایی که فصل قبل با تیم قرار داد بسته بود. در این فصل به این باشگاه اضافه شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала