سکس در ارگ و معذرت خواهی احمدزی از رئیس جمهور + ویدئو

© Photo / Alhaj Gen Habibullah Ahmadzai FB2جنرال حبیب احمدزی، مشاور پیشین رئيس جمهور غنی
جنرال حبیب احمدزی، مشاور پیشین رئيس جمهور غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حبیب الله احمدزی مشاور پیشین رئیس جمهور غنی که چندی پیش دست به افشاگری زده بود، از رئیس جمهور، بانوی اول و کارمندان زن در دولت معذرت خواست.

 به گزارش  اسپوتنیک، حبیب الله احمدزی مشاور پیشین رئیس جمهور غنی روز گذشته (24 سرطان) در یک نشست خبری در کابل حضور یافت و متنی کوتاهی را در مورد اظهارات جنجالی اش قرائت کرد.

احمدزی گفت:" در مصاحبه من در تلویزیون خورشید به شخص جلالتماب رئیس جمهور و خانم اول هیچ نوع بی حرمتی نشده است. بارها گفته ام خواهران پاک و مستعد ما از این سخنان من به دور و مبرا می باشند."

حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین رئیس‌جمهوری کشور در مصاحبه با شبکۀ تلویزیونی خورشید ادعا کرده است که در ارگ ریاست‌جمهوری در بدل سپردن وزارت، چوکی پارلمان و مشاوریت از زنان تقاضای جنسی شده است.

 به گفته‌ی آقای احمدزی؛ شماری از نامزدان زن در ولسی‌جرگه که کمتر از 6صد رای به دست آورده بودند، نیز براساس روابط نا مشروع، به مجلس راه یافته‌اند.

آقای احمدزی، همچنین کارمندان کلیدی ارگ ریاست جمهوری را به "ترویج سیستماتیک فحشا در ارگ و ادارات و توزیع پول به نامزدان انتخابات پارلمانی برای نفوذ حکومت در مجلس نماینده‌گان" متهم کرد و با نام‌گرفتن از فضل‌محمود فضلی، مشاور ارشد رییس‌جمهوری، تصریح کرد فضلی در این حلقه فعالتر از دیگران‌ عمل می‌کند.

 این گفته‌ها با واکنش‌های گسترده داخلی و بیرونی روبه‌رو شد و برخی‌ از کارمندان سابق ارگ به شمول مریم وردک نیز آن را تایید کردند.

ارگ ریاست جمهوری اما این ادعاها را بی‌اساس خواند و تاکید بر رسیدگی بر آن کرد.

پس آن دادستانی کل افغانستان گفت که بررسی‌ها را در این مورد آغاز کرده و از آقای احمدزی خواست که شواهد و مدارک خود را به این نهاد بسپارد؛ اما جنرال احمدزی می‌گوید که دادستانی کل نهادی بی‌طرف نیست و مدارک‌اش را در حضور رسانه‌ها، علما، جامعه مدنی و ناظران به این نهاد خواهد سپرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала