افشای راز زندگی مجلل کیم جونگ وون

© REUTERS / KCNAوعده های رهبر کره شمالی به پیروانش
وعده های رهبر کره شمالی به پیروانش  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارشناس مرکز مطالعات دفاع ایالات متحده آمریکا، یکی از روش های ارائه کالا های مجلل به رهبر کره شمالی کیم جونگ یون پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، کارمندان رهبر کره شمالی  بعداز هشت ماه زحمت می گویند که برای او دوموتر زرهی  به ارزش 500 هزار دالر از نوع مرسدس Maybach S600  فراهم کردند.

 محققان می گویند که لیموزین ها از بندر روتردام (هلند) در تاریخ 14 جون 2018 ارسال شده است. از آنجا، آنها به دالیان چین و بعدا به اوزاکا ژاپن و بلاخره در بوسان کره جنوبی رسید. بعدا از ردیابی این موتر ها توسط کشتی DN5505 به شهر ناخودکا در شمالی شرقی روسیه انتقال یافت.

از آنجا قرار بود، این کشتی 5 اوکتوبر به مقصد برسد، اما از 1 اوکتوبر تا 19 اوکتوبر ، دستگاه ردیاب موقعیت کشتی را نشان نمی دهد، هنگامی که دستگاه ردیاب دوباره فعال شد، کشتی DN5505 در راه بازگشت به بوسان کره جنوبی بود.

ترامپ استفاده از زور علیه کره شمالی را رد نکرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ استفاده از زور علیه کره شمالی را رد نکرد

 گزارش C4ADS، زمانیکه دستگاه ردیاب اطلاعات را انتقال نمی دهند یا در صورتی که این کشتی ها در آب آزاد قرار داشته باشد، و یا در صورت که قصدا دستگاه ردیاب را خاموش کرده باشند، این همه شامل نقص تحریم ها می شود.

در 2 نوامبر، کارمندان کشتی پس از رسیدن، اسناد را ارایه میکنند که این کشتی عامل ذغال سنگ خلاص و خشک از شهر ناخود روسیه میباشد.

"کارشناسان بدین باوراند همان زمان، در 7 اکتبر، هواپیماهای IL-76 باربری کره شمالی بدون پلان از پکن یانگ به ولادیوستوک روسیه پرواز میکند، ولی آمریکایی ها نتوانستند با کنسولگری کره شمالی در این شهر به تفاهم برسند.

آنها می گویند "ما شواهد مستقیمی مبنی بر پیوند بین بازدید هواپیمای کامیون و DN5505 (...) پیدا نکردیم. اما هواپیما باربری عامل انتقال لیموزین زره پوش کیم جونگ است، ممکن این لیموزین زره پوش مرسدس باشد.

کنسرن دیملر، مالک شرکت مرسدس بنز اشاره به این که بیش از 15 سال میشود با کره شمالی هیچ معامله نشده است. رئیس این شرکت تاکید میکند که تحویل آن به خریداران با دقت بررسی می شود، اما باز فروش بیشتر آن در حال حاضر خارج از مسولیت این شرکت میباشد. درعین حال، بدون داشتن شماره های شاسی و ماشین موترها، امکان شناسی آن مشکل است.

کره شمالی پس از اولین آزمایش هسته ای خویش، از سوی ایالات متحده امریکا و متحدان اش به لیست تحریم اضافه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала