Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ علنی نیمار با سران پی اس جی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر جنگ علنی نیمار با سران پی اس جی
جنگ علنی نیمار با سران پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار پس از حرف های جنجالی اش در تلویزیون برزیل، رسما وارد جنگ علنی با سران باشگاه پاری سنت ژرمن شد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سنت ژرمن طی آخرین مصاحبه اش با تلویزیون برزیل، برتری 6-1 بارسلونا برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان را بهترین خاطره فوتبالی خود یاد کرد، که این امر هم اکنون باعث خشم پاریسی ها شده است.

با توجه به حرف های نیمار در این مصاحبه می شود گفت او وارد جنگ عملی با سران پاریسی شده است، او در تمرینات هفته گذشته تیمش نیز حضور نیافت و در برزیل ماند که سبب انتشار بیانیه از سوی پی اس جی توام با جریمه مالی شد.

روزی که ناصر الخلیفی طی مصاحبه اش اعلام داشت، هر کسی مخالف پروژه های باشگاه است، می تواند جدا شود، همان روز شایعات بازگشت نیمار به بارسا قوت گرفت اما رئیس بارسا در دو مصاحبه اخیر خود، به صورت علنی از تمایل خود برای بازگرداندن نیمار صحبت نکرده است، به خصوص با انتقال گریزمان به بارسا، که حالا این تیم با مشکلات مالی برای جذب نیمار روبرو است.

نیمار در پاسخ به سوال مجری تلویزیون برزیل، بدون توجه به اینکه هنوز پیراهن پی اس جی را بر تن می کند، گفت که برتری 6-1 بارسا بر پاریسی ها در سال 2016 که منجر به صعود معجزه آسای این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد، بهترین خاطره فوتبالی او است. اظهارنظری عجیب و غیرمنتظره که خشم فرانسوی ها را به دنبال داشته است.

فرانس فوتبال در واکنش به این حرف نیمار نوشته است: پاسخ حساب شده از سوی نیمار. با این حرف ها شرایط برای ماندن نیمار در پی اس جی دشوار خواهد بود و وضعیتی غیرقابل تحمل نسبت به او ایجاد خواهد شد.

نشریه اکیپ نیز در این رابطه نوشته: انگار که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. نیمار بدون توجه به اینکه فردا باید به پاریس برگردد، حرف هایی غیرمنتظره زد. آینده او حالا مبهم تر از گذشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала