Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری بازی های خانگی آتالانتا در سن‌سیرو

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری بازی های خانگی آتالانتا در سن‌سیرو
برگزاری بازی های خانگی آتالانتا در سن‌سیرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهردار میلان از برگزاری بازی های آتلانتا در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا، استقبال نمود.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپه سالا، شهردار شهر میلان اعلام کرده است که برای بازی های سومین تیم فوتبال ایتالیا در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو

به نفع تیم منطقه برگاموی ایتالیا خواهد بود.

طرح برگزاری بازی های خانگی آتلانتا در فصل آینده لیگ قهرمانان، در مکانی غیر از خانه این تیم زمانی مطرح شد که ناظران یوفا، ورزشگاه "استادیو اتلتی آتزوری دایتالیا" این تیم را بررسی کرده و اعلام داشتند که مراحل بازسازی زیرساخت‌های این ورزشگاه برای آغاز بازی‌های اروپایی آماده نخواهد شد.

او به خبرگزاری آنسای ایتالیا گفته است: به باور من، برگزاری بازی‌های آتالانتا در سن‌سیرو تصمیم درستی است چون آتالانتا تیم خوبی است و من هم حامی آن هستم. اگر آتالانتا در سن‌سیرو بازی کند، قول می‌دهم که به ورزشگاه بروم و بازی‌هایش را تماشا کنم.

این در حالیست که پیش از این، "ورزشگاه ماپی" (خانه ساسولو) را به عنوان ورزشگاه خانگی‌اش برای میزبانی از رقبای خود در لیگ اروپا استفاده کرده بود، اما ورزشگاه سن‌سیرو به برگامو نزدیک‌تر است ضمن اینکه فصل آینده از دو تیم شهر میلان، تنها اینتر در رقابت‌های اروپایی حضور دارد و میلان به خاطر محرومیت از سوی یوفا، نمی‌تواند در لیگ اروپا حاضر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала