Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برازیل 3 پرو1 ؛ جام در سرزمین فوتبال ماندنی شد!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر برازیل
برازیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی برازیل با برتری ۳ بر یک برابر پرو در بازی نهایی رقابت‌های کوپا امریکا، برای نهمین‌بار فاتح قدیمی‌ترین جام ملی دنیا شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا شب گذشته به مصاف تیم ملی فوتبال پیرو رفت. این دیدار حساس با نتیجه ۳ — ۱ با گُل‌های اورتون، ژسوس و ریچارلیسون برابر پرو، به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

قهرمانی قابل انتظار برزیل یا شگفتی تاریخی پرو؟ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قهرمانی قابل انتظار برزیل یا شگفتی تاریخی پرو؟

در بازی نهایی چهل‌وششمین دوره این رقابت‌ها در ورزشگاه ماراکانا، ابتدا میزبان توسط اورتون در دقیقه ۱۵ به گل نخست دست یافت، اما خطای هند مدافع این تیم در محوطه جریمه، یک پنالتی نصیب پرو کرد که گوئررو با یک ضربه در دقیقه ۴۴ گل تساوی پرو و اولین گل دریافتی برزیل در این دوره را به ثمر رساند.

نیمه‌ی نخست این بازی با تساوی به پایانش نزدیک بود که ژسوس در وقت‌های تلف شده نیمه اول، دومین گل برازیل را به ثمر رساند و میزبان را پیروز به رختکن فرستاد. اتفاق خاص در نیمه دوم، اخراج ژسوس در دقیقه ۷۰ بود. ریچاردلیسون تازه‌وارد هم در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل سوم میزبان را به ثمر رساند و تیم ملی فوتبال برزیل با سرمربی گری تیته برای نهمین بار ‌قهرمانی کوپا آمریکا را از آن خود کرد.

دنی آلوس بهترین بازیکن مسابقات به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر برد.

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ چهل و ششمین دوره مسابقات کوپا آمریکا بود که از 14 جون تا 7 جولای در برازیل برگزار شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала