Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش ستار‌ه‌های برازیل به ادعای مسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش ستار‌ه‌های برازیل به ادعای مسی
واکنش ستار‌ه‌های برازیل به ادعای مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان تیم ملی برازیل پس از پایان رقابت‌های کوپا آمریکا به ادعای مسی مبنی بر فاسد بودن کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پاسخ دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پس ازآن‌که ارجنتاین در برابر برازیل با 2-0 شکست خورد و از رسیدن به فینال کوپا بازماند، لیونل مسی و دیگر بازیکنان تیم ملی ارجنتاین به داوری بازی واکنش نشان دادند و داور را متهم به اعلام نکردن 2 پنالتی به ضرر تیم شان کردند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمله شدید مسی به کنمبول؛ همه چیز برای برازیل سازماندهی شده است

اما این انتقاد ها زمانی شدت گرفت که در بازی رده بندی در برابر شیلی، داور بازی لیونل مسی را با کارت سرخ مستقیم از زمین بازی اخراج کرد و این بازیکن پس از بازی، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را متهم کرد که همه چیز را برای قهرمانی برزیل آماده ساخته  است. اتفاقی که شب گذشته رخ داد و برازیل پس از 12 سال قهرمان کوپا آمریکا در خاک خودش شد.

بازیکنان برازیل پس از قهرمانی به ادعای مسی پاسخ دادند.

تیاگو سیلوا کاپیتان سابق تیم ملی برازیل به خبرنگاران گفت:« مسی هم مثل هر بازیکنی که تیمش شکست خورده، به دنبال انداختن تقصیرات به گردن داور است. در شکست 6-1 پاریسن جرمن برابر بارسلونا هم داور نقش اول را داشت ولی مسی هیچ حرفی از فساد یاد نکرد.

مارکینیوش، مدافع برزیل هم چنین گفت:«تاسف باراست وقتی بازیکنی با کیفیت چون مسی چنین حرف هایی می‌گوید. او یک ستاره فوق‌العاده است و همه این را می‌دانند اما اظهارات او حقیقت ندارد.»

دنی آلوس هم تیمی سابق این بازیکن به رسانه‌های برازیل گفت:«مسی را درک می‌کنم چون او را خوب می‌شناسم اما اظهارات او در مورد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی حقیقت ندارد.»

کاسیمیرو هافبک دفاعی برزیل هم گفت:« هر کس حق اظهار نظر دارد و هر چه دوست دارد می‌گوید و این به من ربطی ندارد. از قهرمانی با برازیل خوشحالم و این برایم خیلی با ارزش است.»

این در حالی‌ست که اظهارات جنجالی مسی می‌تواند؛ با محرومیت دو ساله این بازیکن از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی منجر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала