پنتاگون دلیل ظاهر شدن تانک‌های «زنگ‌‌زده» در واشنگتن را واضح ساخت

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر پنتاگون دلیل ظاهر شدن تانک‌های «زنگ‌‌زده» در واشنگتن را واضح ساخت
پنتاگون دلیل ظاهر شدن تانک‌های «زنگ‌‌زده» در واشنگتن را واضح ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع امریکا می‌گوید که اهمیت زیادی برای ظاهر وسایل نقلیه زره پوش قایل نیست که از آنها در بخش رژه در روز استقلال این کشور در واشنگتن استفاده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون می‌گوید که آنها اهمیت زیادی برای ظاهر موتر های زره‌پوش نمی‌دهند. موترهای زره‌پوش زنگ‌زده که در روز استقلال امریکا در واشنگتن شرکت می‌کنند.

بخاطر یادبود از آبراهام لینکلن دو موتر رزهی که آنها جدید نیستند در بخش رژه نمایش داده خواهند شد، رنگ رفته و دیده می‌شود که آنها را زنگ زده و میل 25 میلیتری آنها نیز برداشته شده است. همچنان دو تانک با یک موتر زرهی نیز در این روز نمایش داده خواهد شد.

تانک ابرامس امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
تانک جدید ترامپ برای روز استقلال امریکا

در پاسخ به سوالی که چرا فقط شش تجهیزات زرهی و آن هم نه جدید در این روز نمایش داده می‌شود وزارت دفاع امریکا گفت: کاخ سفید فقط همین تجهیزات نظامی را خواسته است.

این وزارت گفت که تنها رونمایی از این واحد تجهیزات تصمیم گرفته شده بود و پیش از این که در جاده منتقل شوند تمیز شده بودند.

در روز استقلال امریکا آقای ترامپ سخنرانی ترامپ خواهد کرد و انتظار می‌رود سخنرانی وی به «قدرت امریکا» اختصاص یابد. در جریان سخنرانی اش در واشنگتن در فراز آسمان جنگنده‌های جنگی اف-35، هلیکوپترها و طیارۀ شماره یک ریاست‌جمهوری پرواز خواهند کرد.

پیش از این، رئیس جمهور ایالات متحده گفت که قصد دارد در روز استقلال امریکا، از تانک های جدید ساخت کشورش رونمایی کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده می‌گوید، تانک واقعی را مردم در روز استقلال امریکا در پایتخت آن کشور خواهند دید.

ترامپ گفت، 4 جولای یک روز ویژه در واشنگتن خواهیم داشت که تا کنون نظیر آن دیده نشده. تانک های واقعی در جاده های پایتخت نمایش داده خواهد شد. بر اساس اطلاعات رسانه های امریکایی، تجهیزات سنگین در جاده‌ای میان ساختمان کنگره تا بنای یادگاری آبراهام لینکلن، قرار داده خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала