هشدار جدی ایران به امریکا و اسرائیل

© Fotolia / Curioso Photographyایران: به اقدامات امریکا جواب بلمثل میدهیم
ایران: به اقدامات امریکا جواب بلمثل میدهیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ذوالنور: اگر امریکا به ایران حمله کند عمر باقی‌مانده اسرائیل به نیم ساعت نخواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با شبکه خبری العالم گفت؛ باید خدمت شما عرض کنم که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو عنوان دارد؛ یکی بحث امنیت ملی و دیگری سیاست خارجی. در موضوع امنیت مباحث زیادی وجود دارد که شامل امنیت داخلی و امنیت خارجی می‌باشد یعنی عمق استراتژیک بیرونی و عمق امنیت داخلی. امنیت دارای ابعاد مختلف می‌باشد و الان چیزی که در دستور کار من قرار دارد ایجاد تشکیلات جدید در درون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است که به موضوع امنیت اقتصادی بپردازد.
موضوع امنیت اقتصادی یکی از مباحث مهم ما می‌باشد. دشمنان ما در منطقه حضور پیدا کرده اند و ایالات متحده آمریکا نیز در منطقه شرارت می‌کند و منطقه را ناامن کرده است و به همین خاطر کمیسیون امنیت ملی مجلس برای کم کردن آثار سوء شرارت آمریکا فعال خواهد بود.
امروز یکی از این شرارت‌ها که یک مثلث شوم آن را بوجود آورده است معامله قرن می‌باشد که از هم اکنون پیش بینی می‌شد که شکست خورده است. این مثلت شوم را آمریکا و اسرائیل و بعضی از کشورهای سرسپرده منطقه بوجود آورده اند. معامله قرن حتماً شکست خواهد خورد زیرا با فطرت و منافع مسلمانان سازگاری ندارد و در تضاد می‌باشد. برنامه‌های خیلی حساب شده تر از این که حتی جریان سازش هم پشت آن بود و بعضی از جریان‌های مقاومت با آن همراهی داشتند محکوم به شکست شد چه برسد به معامله قرن که از ابتدای شکل گیری آن تمام جریانات اسلامی و مقاومت مقابل آن قرار گرفتند. این اولین و آخرین تلاش دشمنان اسلام و منطقه نیست و نخواهد بود. کمیسیون امنیت ملی مجلس در موضوع امنیت بصورت جدی ورود خواهد کرد.
در بحث سیاست خارجی بحث تقویت دیپلماسی را خواهیم داشت و به دولت کمک خواهیم کرد که فعال‌تر از گذشته در ارتباط با کشورهای منطقه، کشورهای همسایه، کمک متقابل، ارتباطات اقتصادی، مقابله با تحریمی که دشمنان ما به ناحق بر ما تحمیل کردند بصورت جدی ورود پیدا کنیم و تلاش بیشتری کنیم.
آقای ذوالنور در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: «تحریم‌های جدید آمریکا جدید نیست بلکه در حقیقت یک ژست تبلیغاتی و رسانه‌ای است آنها تا الان اگر هم کاری نکرده اند نه اینکه نخواستند بلکه نتوانستند انجام بدهند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала