انستیوت ملی موسیقی افغانستان، نامزد یک جایزه معتبر دیگر شد

© Photo / انستیتوت ملی موسیقی افغانستانانستیتوت ملی موسیقی افغانستان
انستیتوت ملی موسیقی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکزجهانی کثرت گرایی فهرست ده نهادی که به مرحله نهایی جوایز سال 2019 این نهاد راه یافته اند، را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انستیوت ملی موسیقی افغانستان، که در زمینه ای آموزش واجرای موسیقی در افغانستان فعالیت دارد شامل ده نهادی شده که جوایز امسال مرکز جهانی برای کثرت گرایی را دریافت خواهد کرد، رییس این نهاد از قرار گرفتن انستیوت ملی موسیقی افغانستان در فهرست ده بهترین نهاد «مرکز جهانی کثرت گرایی» استقبال کرده‌است. 

اهدای مدال علامه سید جمال الدین به داکتر احمد سرمست رئیس انستیتوت موسیقی ا - اسپوتنیک افغانستان
اعطای مدال علامه سید جمال الدین افغان به داکتر احمد سرمست از سوی رئیس جمهور

داکتراحمد ناصر سرمست؛ رییس انستیوت ملی موسیقی افغانستان گذشته 4 سرطان، در توییتی گفته است: «مرکزجهانی کثرت گرایی فهرست ده نهادی را که به مرحله نهایی جوایز 2019 این نهاد راه یافته اند، اعلان کرد. خوشحالم و افتخار می‌کنم که انستیوت ملی موسیقی افغانستان یکی از این ده نهاد است.»
مرکز جهانی کثرت گرایی که مقرآن در کانادا است، یک نهاد معتبر جهانی است و در زمینه‌ی تنوع فرهنگی، زندگی صلح آمیز، خلاقیت وتساوی جنسیتی وهمدیگر پذیری فعالیت می کند. این نهاد همه ساله از نهادهایی که در زمینه تقویت کثرت گرایی وهمدیگر پذیری فعالیت دارد، و دستاوردهای مهمی در زمینه تنوع، زندگی صلح آمیز وخلاقیت داشته‌اند، با اعطای جوایز تقدیر می‌کند.
انستیوت ملی موسیقی افغانستان، توسط احمد ناصر سرمست بنیاد گذاشته شده است و دراین انستیوت، دختران پسران در پهلوی هم به آموزش موسیقی به شکل حرفه ای آن می پردازند، ارکستر زهره که زیر نظر این نهاد فعالیت دارد، توسط یک دختر خانم رهبری می شود.
در پهلوی جوایز بیشمار معتبر دیگر، انستیوت ملی موسیقی افغانستان سال گذشته جایزه معتبر«پولار» را نیز دریافت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала