Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونسان کمپانی: فرانک لمپارد مناسب‌ترین گزینه برای هدایت چلسی است

© AP Photo / Kirsty WigglesworthChelsea FC owner Roman Abramovich, center, applauds at the end of the English Premier League last round soccer match between Chelsea and Sunderland at Stamford Bridge stadium in London, Sunday, May 21, 2017
Chelsea FC owner Roman Abramovich, center, applauds at the end of the English Premier League last round soccer match between Chelsea and Sunderland at Stamford Bridge stadium in London, Sunday, May 21, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ونسان کمپانی مدافع بلژیکی پیشین باگاه منچستر سیتی به این باور است که فرانک لمپارد می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای چلسی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دربی کانیتی امروز به گونه رسمی اجازه گفتگوی فرانک لمپارد با باشگاه چلسی را داد. به نظر می‌رسد که اگر وضعیت به همین گونه پیش برود، او به زودترین فرصت مسوولیت راهنمای آبی‌های لندن را خواهد گرفت.

فرانک لمپارد در آستانه هدایت چلسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فرانک لمپارد در آستانه هدایت چلسی

این بازیکن همچنان به توصیف از لمپارد پرداخته است و گفته است که از حضور لمپارد در ترکیب منچستر سیتی، چیزهای زیادی آموخته است.

کمپانی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: "به این باور دارم که لمپارد انسان بزرگی است. من سال‌هاست از او می‌آموزم. از نگاه من لمپارد بهترین دوران حرفه‌ی خودش را داشته است". انتقال او از باشگاه باعث پیشترفت سط بازیکنان شد. از عنصر تاثیرگزاری لمپارد بر بازیکنان درک خوبی دارم.

لمپارد یکی از باهوش ترین بازیکنان بود و می تواند خودش را با چلسی تطبیق دهد و من به طور کامل از انتخاب او به عنوان سرمربی جدید چلسی حمایت می کنم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала