Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: کوپای دیگر برای آرژانتین آغاز شد

© REUTERS / Matthew Childsمسی: کوپای دیگر برای آرژانتین آغاز شد
مسی: کوپای دیگر برای آرژانتین آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از برتری کشورش برابر قطر گفت: از حالا کوپای دیگری برای آرژانتین شروع می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ با آنکه لیونل مسی از میزبانی برازیلی ها رضایت ندارد ولی در صحبت های جدیدش اعلام داشت که امید دارد کشورش در ادامه پیکارها، نتایج بهتری کسب نماید.

این تیم در آخرین بازی خود 2-0 برابر قهرمان آسیا به برتری رسید در حالیکه این تیم در دو بازی قبلی اش یک باخت و یک تساوی را رقم زد ولی با پیروزی مقابل قطر، از ثبت یک فاجعه بزرگ در تاریخ تیم ملی آرژانتین جلوگیری شد. با این پیروزی آلبی‌سلسته با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم، پا به دور یک چهارم نهای گذاشت.

مسی که 90 دقیقه در بازی حضور داشت اما هیچ نقشی در گل ها نداشت، پس از دیدار در صحبت با خبرنگاران اظهار داشت: خوب بازی کردیم و به بردی که برای مان خیلی مهم بود، دست یافتیم. البته حفظ توپ روی این چمن آسان نیست، یعنی چمن تمام ورزشگاه‌هایی که در آن بازی کردیم، بسیار بد بوده است. برای اینکه دوباره اعتماد به نفس‌‌مان را به دست آوریم، به یک چنین بازی‌ای نیاز داشتیم.

 

او در ادامه افزود: هواداران همیشه همراه ما هستند. آنها به ما انگیزه و جان می‌دهند، پس باید برای‌شان موفقیت کسب کنیم. از حالا به بعد یک کوپای دیگر برای آرژانتین شروع می‌‌شود.

کاپیتان افزود: این نگرانی را داشتیم که حریف یک گل بزند و کار ما را سخت کند. ما سه نفری که در خط حمله بازی می‌کردیم باید برای پس گرفتن توپ از حریف بیشتر خودمان را تحت فشار قرار می‌دادیم. تیم ما نیاز دارد به تعادل برسد. ما دوست داریم پرتعداد حمله کنیم اما آنهایی که در حملات شرکت می‌کنند، لازم است که در پرس حریف هم شرکت کنند.

اعجوبه آرژانتین در ادامه گفت: فردا می‌خواهم در کنار خانواده‌ام که امشب در ورزشگاه کنارم بودند، جشن تولدم را برگزار کنم. خوشحالم که توانستیم بدون ترس بازی و صعود کنیم. امروز می‌خواهیم از برد‌مان لذت ببریم. بعداً درباره حریف بعدی‌مان صحبت خواهیم کرد.

این در حالیست که تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار بعدی خود به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала