آغاز ساخت دو کانال فاضلاب در هرات

© Sputnikآغاز ساخت دو کانال فاضلاب در هرات
آغاز ساخت دو کانال فاضلاب در هرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهرداری هرات از ساخت دو کانال برای فاضلاب به هزینۀ بیش از ۴۰۰ هزار دالر امریکایی خبر داد.
درگیری رئیس شورای ولایتی هرات با دیگر اعضای این شورا - اسپوتنیک افغانستان
درگیری رئیس شورای ولایتی هرات با دیگر اعضای این شورا

به گزارش اسپوتنیک، شهرداری هرات نوشت: پروژه اعمار کانال فاضلاب شهری به‌طول بیش از ۲ هزار متر از مستوفیت الی تخت صفر از سوی عبدالقیوم رحیمی والی ولایت هرات و غلام حضرت مشفق شهردار این ولایت گشایش یافت.
این پروژه قرار است به ارزش ۴۰۰ هزار دالر امریکایی همراه با ۲۵ درصد سهم اداره شهرداری در مدت شش ماه کاری از طرف مؤسسه هبیتات تطبیق گردد و با اکمال آن مشکلات محیطی ۲۰ هزار خانواده در نواحی اول، ششم و هشتم مرفوع و از آن مستفید می‌گردند.
شهرداری هرات نوشت: عبدالقیوم رحیمی والی ولایت هرات از تلاش‌ها و پشتکار هیئت رهبری اداره شهرداری و کارمندان این اداره تحسین نموده و تطبیق این چنین پروژه‌های زیربنایی را در جهت کاهش مشکلات شهروندان را بنیادی عنوان نمود.
غلام حضرت مشفق شهردار هرات ضمن ابراز خرسندی از آغاز به‌کار این پروژه، اظهار داشت، که هیئت رهبری اداره شهرداری بیشترین تلاش خود را در راستای تأمین نیازهای اساسی شهر و کارهای زیربنایی به‌خرج می‌دهد.
آقای مشفق با بیان اینکه این پروژه مشکلات زیادی از قبیل سیلاب‌ها و خسارات آن را مرفوع خواهد ساخت، افزود:- "اداره شهرداری هرات به‌ صورت دقیق همراه با تیم تخنیکی مؤسسه هبیتات از روند کار این پروژه نظارت می‌کند".

شهردار هرات همچنان از ادارۀ محلی می‌خواهد تا در این راستا با اداره شهرداری همکاری‌های خود را تداوم بخشد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала