Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد جدید رئال در نقل و انتقالات

CC BY 2.0 / Ungry Young Man / Santiago-Bernabeuرکورد جدید رئال در نقل و انتقالات
رکورد جدید رئال در نقل و انتقالات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در پنجره نقل و انقالات امسال تا اکنون بیش از 300 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده، که از این حیث رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نهایی شدن انتقال فرلاند مندی از المپیک لیون به رئال مادرید، 48 میلیون یورو به صورت قطعی و 5 میلیون یورو دیگر در قالب پاداش، هزینه برداشت، که با آن به علاوه چند بازیکن دیگر، هزینه مجموعی مادریدی ها برای خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات از مرز 300 میلیون عبور کرد.

این تیم در حالیکه سال 2009 با خرید کریم بنزما، کاکا، ژابی آلونسو و کریستیانو رونالدو رقم 254 میلیون را صرف کرده بود، در تابستان امسال اما 5 بازیکن را به خدمت گرفت تا رکورد جدید را بنامش ثبت نمواید.

رئال برای قرارداد رودریگوی 18 ساله، مهاجم تیم فوتبال سانتوس برزیل 45 میلیون یورو، برای ادر میلیتائو دفاع راست پورتو 50 میلیون، برای انتقال لوکا یوویچ 60 میلیون یورو، جهت انتقال ادن هازارد، 100 میلیون یورو و نیز انتقال مندی رقم مجموع قرارداد 53 میلیون یورویی، مجموعا بیش از 300 میلیون یورو در بازار، بیش از هر باشگاه دیگری هزینه کرده باشد.

این در حالیست که در ادامه روزهای باقی مانده نقل و انتقالات، باشگاه رئال مادرید همچنان به دنبال خرید است ولی بیشتر در بخش فروش تمرکز خواهد کرد تا بخشی از هزینه خریدها را تأمین کند و قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا را نقض نکرده باشد.

در ادامه کار، رئالی ها برای خرید پوگبا هزینه 150 میلیونی را سر راه دارند و انتظار می رود، پروسه انتقال وی طولانی نیز شود.

اما این در حالیست که رئال مادرید می‌داند در تابستان امسال مجاز است که تنها 100 میلیون یورو بیش از درآمد حاصله از فروش بازیکنانش، اقدام به خرید بازیکن نماید و به همین دلیل، این باشگاه همین اکنون نیز به 200 میلیون یورو برای موازنه تراز مالی‌اش نیاز دارد که قبل از اقدامی برای جذب پوگبا انجام دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала