Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل قصد ترک رئال را ندارد

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیل ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید به ماندن در رئال تاکید دارد و میگوید حاضر نیست حتا هیچ گونه پیشنهادی در مورد او از سوی باشگاه‌اش بررسی شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ اس" روابط بیل با باشگاه رئال مادرید به یک چالش کلان مبدل شده است. هر چند بیل این‌ را می‌داند که باشگاه‌اش و به ویژه زیدن الدین زیدان مربی اوعلاقه به ماندن او به این باشگاه ندارد؛ با این وجود، اما بیل هیچ گونه برنامه‌ی برای ترک رئال ندارد و می‌خواهد با یک برنامه خوب و با انگیزه قوی وارد میدان بازی‌های فصل آینده شود و خاطراتی که به قول خودش بد است را پاک کند.

پیش از ترک مادرید و حضور در تیم ملی ولز، بیل از مدیران این باشگاه درخواست جلسه کرد و در این جلسه، نماینده او تاکید کرد که بیل نه‌تنها قصد رفتن از رئال را ندارد که درخواست دارد تا هیچ‌گونه پیشنهادی در مورد او حتا بررسی هم نشود.

این خبر برای مدیران باشگاه رئال مادرید غیر منتظره بوده است. اکنون مسوولان باشگاه مادرید به این نتیجه رسیده اند که چاره‌ای جز پذیرفتن بیل برای فصل بعد ندارند. مشکل بزرگ برای انتقال او این‌جاست که باشگاه خواهان اوعلاوه بر اینکه باید رقم بالایی به رئال پرداخت کند، بلکه باید دستمزد 17 میلیون یورویی او را نیز بپذیرد و با توجه به افت کیفی این ستاره، چنین چیزی دور از انتظار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала