افزایش ذخایر طلا در روسیه «نشانه بدی» برای جهانیان

© Photo / Павел Лисицын / Павел Лисицынافزایش ذخایر طلا در روسیه «نشانه بدی» برای جهانیان
افزایش ذخایر طلا در روسیه «نشانه بدی» برای جهانیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه بریتانیایی می‌نویسد که در سه ماه اول سال 2019 میلادی، روسیه در خرید طلا ثبت رکورد تاریخی زده است که «نشانه بدی» برای جهان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه اکسپرس با اشاره به رئیس‌ بخش تحقیقاتی شرکت بین‌المللی کارگزاری، روسیه در سه ماه اول سال 2019 طلا خریداری کرده است که ثبت رکورد شده است و خرید طلا توسط روسیه «نشانه بدی» برای جهان می‌باشد.

این روزنامه می‌نوسید که روسیه در سه ماه اول سال 2019 میلادی ذخایر طلا را به 145.5 تن افزایش داده است که 68 درصد بشتر از سال گذشته می‌باشد.

روسیه در سال 2019 به عنوان رهبر جهانی در خرید طلا شناخته شد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه در سال 2019 به عنوان رهبر جهانی در خرید طلا شناخته شد

پیش از این، شورای جهانی طلا گزارش داد که مسکو در سه ماه اول سال جاری 55.3 تن طلا خریداری کرده است که مجموع ذخایر آن به 2168 تن می‌رسید.

این روزنامه بریتانیایی می‌نویسد که مسکو علاوه بر افزایش ذخایر طلا خود سرمایه‌گذاری و وابستگی به اوراق بهادار امریکا را کاهش می‌دهد و همچنان مسکو به عنوان راهکاری برای مقابله با تهدیدات اقتصادی پیش روی می‌خواهد خود را مصون نگاه دارد.

رئیس بخش تحقیقاتی شرکت بین المللی کارگزاری گفت: «خریداری مقادیر زیاد طلا توسط دولتها و بانک های مرکزی بندرت علامت خوبی برای صلح و همکاری در سراسر جهان بوده است».

وی می‌گوید که مسکو مکان پنجم کشورها از لحاظ ذخایر طلا قرار دارد اگر به همین منوال به خریداری طلا به مقدار و سرعت فعلی خود ادامه دهد، کشورهای همچو فرانسه و ایتالیا را جلو زده و شامل سه کشور پیشتاز در رتبه بندی می‌شود. و به همین ترتیب روسیه جای خود را در صحنه جهانی تقویت خواهد کرد.

روسیه برای رسیدن به امریکا از این لحاظ باید تمامی طلا‌های موجود در بازارها را در جریان 20 سال آینده خریداری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала