عاقبت عشق بازی ناروا با شاه بلجیم

© AP Photo / Olivier Poletآلبرت دوم پادشاه بلجیم
آلبرت دوم پادشاه بلجیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پادشاه بلجیم دختر معشوقه زن اش را به رسمیت نشاخت و محکوم به مجازات شد.

به گزارش اسپوتنیک، وکیل مدافع مارک یئیده اظهار داشته است که محکمه استیناف بروکسل روز پنج شنبه حکم محکمه را تائید نمود که بر طبق آن پادشاه بلجیم آلبرتا دوم بر اساس خواست دختر احتمالی اش تست پدربودن را سپری نماید.
به گفته وی، در صورتی که اگر شاه از آزمایش پدر بودن امتناع ورزد، در مقابل هر روز که می گذرد باید 5000 ایرو.

اعتراض اعضای پارلمان اروپا در بلژیک منجر به بازداشت شان شد - اسپوتنیک افغانستان
اعتراض اعضای پارلمان اروپا در بلژیک منجر به بازداشت شان شد
در اکتوبر سال 2018 محکمه استیناف بروکسل حکم کرد که ژاک بول پدر بیولوژیکی دلفین بول نیست و حکم کرد که آلبردوم 84 ساله در جریان سه ماه بر اساس درخواست شاکی تست پدربودن را سپری نماید. وکلای مدافع پادشاه سپس تصمیم محکمه را مورد شکایت قرار دادند.
در خویشاوندی بول تثبیت شود در آن صورت وی میتواند به بخشی از وراثت شاهی ادعای نماید.
محکمه قانون اساسی بلجیم در فبروی سال 2016 تصریح کرد که دختر غیرقانونی آلبرت دوم، می تواند به دنبال پدر و مادر باشد. قبل از این همه تلاش برای بول ناموفق بود.
همانطور که قبلا گزارش شد، در سال 2013، نمایندگان پادشاه، بول را به نمومه جهانی دانستند، که بر اساس درخواست وی شاه باید دخترش به رسمیت بشناسد، اما بعد از مرگ او، باید عمومی شود. با این همه، بول قطعانه از مذاکره در مورد این مساله امتناع می ورزد، زیرا چنین سند، قسمیکه وکیلای او می گویند، تغییری در وضعیت مدنی او نمی آورد.
پروسه محاکماتی این فضیه در سال 2013 آغاز شد، زمانی که آلبرت دوم شاه و از مصونیت کامل برخوردار بود. پس از امتناع ازه پسر بزرگش فیلیپ، او مقام پادشاه را حفظ کرد، اما مصونیت قانونی را از دست داد.
مادر دلفین بول همیشه راز پدرش دختراش را پنهان می کرد، زیرا او شاه بود. دلفین تنها در سن 18 سالگی به دخترش گفت که او دختر غیرقانونی پادشاه است. رابطه پرنس آلبرت و بارونس 16 سال طول کشید، اما وقتی که پادشاه شد، دلفین را. به طور قانونی به صفت شاه دخت نشناخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала