ستایش ها از مهماندار قهرمان هواپیمای SSJ-100 روسیه

© Sputnik / Russian Investigative Committee /  مراجعه به بانک تصاویر ستایش انگلیس ها از اقدام شجاعانه مهماندار هواپیمای SSJ-100 روسیه برای نجات مسافران
ستایش انگلیس ها از اقدام شجاعانه مهماندار هواپیمای SSJ-100 روسیه برای نجات مسافران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری از روزنامه های انگلیس اقدام شجاعانه مهماندار هواپیمای SSJ-100 روسیه برای نجات مسافران را که اخیرا درفرودگاه شرمتیوو مسکو آتش گرفت مورد ستایش قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه های انگلیسی Daily Mail و Metr در شماره های اخیر خود گزارشاتی را در خصوص سانحه هواپیمای SSJ-100 "سوخوی سوپر جت 100" شرکت هواپیمایی آیرفلوت منتشر نمودند که در تاریخ 6 اپریل پس از فرود اضطراری در فرودگاه شرمتیوو دچار آتش سوزی شد.
این نشریه ها به ویژه اقدامات شجاعانه مهماندار این هواپیما — تاتیانا کاساتکینا را که همراه با سائر اعضای خدمه پروازبرای نجات مهمانان تلاش نمود، مورد توجه قرار داده و آن را ستوده اند.
شمار زیاد از خوانندگان این نشریه ها مهماندار روسی را یک "قهرمان واقعی" نامیده و خویشتن داری و حرفه‌ای بودن وی را مورد ستایش قرار داده اند.
به عنوان مثال، یکی از خوانندگان نوشته: "تاتیانا به دلیل زرنگی بی حد و هوش خارق العاده خود، احتمال دارد که جان زیادی از مسافران را از مرگ حتمی نجات داده باشد". 

تاتیانا کاساتکینا، مهماندار هواپیمای SSJ-100 مسکو مورمانسک که روز گذشته در فرودگاه شرمتیوو آتش گرفت از لحظات پراز هیجان در داخل هواپیما حکایت نمود.
مهماندار هواپیما در ادامه می افزاید: تمام حوادث بسیار سریع اتفاق افتاد؛ ما مسافران را با تیله دادن وادار می ساختیم که سریعتر از هواپیما خارج شوند.
کاساتکینا تایید کرد که رعد و برق به هواپیما برخورد کرد و پس از آن مشکلات ارتباطی به وجود آمد. در سمت چپ هواپیما برخوردی بوجود آمد و سپس همه جا را دود سیاه فرا گرفت.
روز یکشنبه، "5 می سال 2019" هواپیمای مسافربری SSJ-100 مسکو — مورمنسک با 73 مسافر و 5 خدمه پرواز، حدود ساعت 18:00 به وقت مسکو از باند فرودگاه شرمتیوو پرواز کرد ، اما پس از چندین بار دور زدن در حومه مسکو به طور ناگهانی به سمت پایین حرکت نمود.
در حدود ساعت 18:40، این هواپیما در فرودگاه شرمتیوو به زمین نشت. هواپیمای مسافربری مسکو — مورمنسک به دلیل قطع شدن ارتباط به فرودگاه شرمتوا بازگشت و پس از فرود در باند فرودگاه آتش گرفت. براساس آخرین گزارشات، در پی این حادثه 41 نفر از جمله یکی از خدمه هواپیما کشته شدند و 37 نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала