علاقه رئیس جمهور و صدراعظم چین به سریال بازی تاج و تخت

© Photo / HBO, 2013ساخت سریال رقیب "بازی تاج و تخت"
ساخت سریال رقیب بازی تاج و تخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور و صدراعظم جمهوری خلق چین از طرفداران سریال بازی تاج و تخت هستند.

گزارش اسپوتنیک به نقل ازSouth China Morning Post، شی جی پینگ، رئیس جمهور جمهوری خلق چین و لی که چیانگ، صدراعظم جمهوری خلق چین از طرفداران سریال " بازی تاج و تخت" هستند

به گفته خبرنگاران این روزنامه، در یکی از جلسات در پیکن، رئیس جمهور جمهوری خلق چین دستیاران و مهمانان خود را با گفتن این جمله که: "ما باید اطمینان حاصل کنیم، جهانی که در آن زندگی می‌کنیم وارد جنگ بی قید و شرط هفت پادشاهی وستروس نمی‌شود" (اشاره به وضعیت جهان در سریال بازی تاج و تخت)، شگفت زده کرد. علاوه بر این، منابع این روزنامه گزارش دادند که شی و لی به تماشای یک نسخه ویژه و کوتاه شده از این سریال می‌نشینند، زیرا که، به دلیل برنامه‌های کاری موجود، آنها زمان کافی برای نگاه کردن کامل سریال را در اختیار ندارند. آنها این فیلم کوتاه شده از این سریال را نسخه الماس وار می‌نامند.

بازیگر سرشناس امریکایی فلم قتل خاشقجی را می‌سازد - اسپوتنیک افغانستان
بازیگر سرشناس امریکایی فلم قتل خاشقجی را می‌سازد

شی جی پینگ به ندرت در مورد سرگرمی‌هایش صحبت می کند، اما مشخص شده است که وی به فلسفه، تاریخ، ادبیات، فرهنگ، موسیقی و ورزش علاقه‌مند است؛ او این ادعا در مورد سرگرمی‌هایش را در طی یک دیدار با دانش آموزان یک دانشگاه امریکائی در سال 2012 بیان نمود. در میان فیلم های مورد علاقه او، احتمالا، "پدرخوانده" و " نجات سرباز رایان " نیز حضور دارند. وی در همان جلسه با دانش آموزان دانشگاه امریکائی درباره نحوه اداره کار و زندگی شخصی به‌صورت همزمان پاسخ داد: "مأموریت غیرممکن".
بازی تاج‌وتخت یک مجموعه تلویزیونی امریکائی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است. نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌وتخت نام دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала