عیسی نخست در هند زندگی می کرد، سپس بشقاب پرنده او را برد + عکس

عیسی مسیح
عیسی مسیح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در کتاب جنجال برانگیزی که بیش از 50 سال قبل نوشته شده، گفته می شود که عیسی مسیح، آدم ها را برای قیامت آماده می ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 1966، چن توماس مأمور نیروی دریایی ایالات متحده امریکا، کتابی را تحت عنوان «داستان آدم و حوا» نوشت. این کتاب چنین تفسیر بحث براگیزی را مطرح می کرد و چند پاراگراف این کتاب باعث شد که کتاب از چاپ بازماند.
دراین کتابآمده است که عیسی مسیح در طول سالهای به اصطلاح " از دست رفته" که در کتاب مقدس عیسوی ها موجود نیست، در هند زندگی می کرد. و سپس، هنگامی که به صلیب کشیده شد، بیگانگان دنیای دیگر او را با خودبردند.
نویسنده چان توماس، ادعاهای عجیبی را در کتاب «داستان آدم و حوا» مطرح کرده بود و نوشته بود که تمدن هر 7000 سال با «جابجایی چرخش قطب ها»- پدیده ای ترسناک که افراد گوناگونی در طول تاریخ و از جمله عیسی مسیح آن را پیش بینی کرده بود، محو می شود.
توماس نوشته است که مسیح یک پیغمبر کتاب مقدس نبود. او دانشمندی بود که در هند آموزش دیده بود و سعی می کرد به مردم کمک کند برای آخرالزمان آماده شوند. آخرین جابجایی قطب های زمین در زمان طوفان نوح رخ داد. 

نویسنده همچنین ادعا کرده است که او آخرین حرف های عیسی مسیح را در زمان مصلوب شدن عیسی ترجمه کرده است و اینکه عیسی مسیح به زبانی که درهند یاد گرفته بود حرف می زد. چان توماس گفت:«وقتی عیسی خواست زمین را ترک کند، بشقاب پرنده برای بردن آن آمد».
اما این سوال مطرح می شود که چرا سازمان «سیا» چنین کتاب عجیبی را از حالت محرمانه خارج و منتشر کرده است؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала