فرانسه تانک ها و نظامیانش را به مرزهای روسیه می فرستد

© AFP 2023 / Ludovic MARIN فرانسه تانک ها و نظامیانش را به مرزهای روسیه می فرستد
فرانسه تانک ها و نظامیانش را به مرزهای روسیه می فرستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نزدیک به سه صد نظامی و همچنین چهار تانک و بیست وسیله نقلیه پیاده نظام (BMP) از فرانسه وارد استونی خواهند شد.
Французские военнослужащие у истребителей Rafale на палубе авианосца Шарль де Голль в Средиземном море - اسپوتنیک افغانستان
اعزام کشتی نظامی فرانسه به سرحدات روسیه

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی سفارت فرانسه برای کشورهای بالتیک نوشت: به تاریخ 23 اپریل نزدیک به سه صد نظامی و همچنین چهار تانک و بیست وسیله نقلیه پیاده نظام (BMP) از فرانسه وارد استونی خواهند شد.

در این پیام آمده است، که ارتش و تجهیزات نظامی در شهر تاپا که تنها نزدیک 140 کیلومتر از مرز روسیه فاصله دارد، جا به جا خواهند شد.

ارتش فرانسه در چارچوب مأموریت ناتو برای تقویت حضور نظامی این اتحادیه در کشورهای بالتیک و لهستان (FRA-EFP LYNX) در استونی خواهد بود.

این گروه شامل سربازان تیپ دوم ارتش فرانسه و نظامیانی از لژیون خارجی است که تجهیزات آنها توسط راه آهن انتقال داده می شوند.

سرویس مطبوعاتی دیپلماتیک فرانسه همچنان مشخص کرده است که این ارتش تا اواخر ماه اگوست سال روان در این جمهوری بالتیک وارد خواهند شد.

یادآوری می کنیم، که در سال های اخیر روسیه از فعالیت بی پیشینه ناتو در مرزهای غربی این کشور خبر داده است. ناتو به گسترش نظامیانش در مرز روسیه ادامه می دهد و آن را کاری برای «بازدارندگی از تجاوز روسیه» می نامد. اما مسکو بارها و بارها ابراز نگرانی اش را در این باره به اتحادیه اروپا ابراز کرده است. کرملین پیش از این اعلام کرده بود، که روسیه برای هیچ کس تهدیدی نیست، اما در برابر اقدام های که برای روسیه خطرناک باشد واکنش نشان خواهد داد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала