ساخت زیردریایی هسته ای 3 هزار تنی توسط کوریای شمالی

© AFP 2023 / John Macdougallساخت زیردریایی هسته ای 3 هزار تنی توسط کوریای شمالی
ساخت زیردریایی هسته ای 3 هزار تنی توسط کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصویرهای ماهواره ای نشان می دهند که کوریای شمالی در حال ساخت یکی از بزرگترین زیردریایی هایش است.
امریکا آماده است چین را در مذاکرات با کوریای شمالی دعوت کند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا آماده است چین را در مذاکرات با کوریای شمالی دعوت کند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از سان، تصاویر ماهواره‌ای حاکی از انتقال تجهیزات مکانیکی در نزدیکی یکی از کارخانجات کشتی سازی در کوریای شمالی است که کوریای جنوبی احتمال می‌دهد اجزاء مورد نیاز برای ساخت یک زیردریایی قدرتمند است.

طبق گزارشات منتشر شده یک کارخانه کشتی سازی در کوریای شمالی درحال ساخت یکی از بزرگترین زیردریایی‌های خود با قابلیت شلیک چهار راکت بالستیک است.

تصویرهای ماهواره‌ای حاکی از فعالیتهای شدید کوریای شمالی است؛ هرچند کیم جونگ اون، رهبر این کشور اعلام کرده که تمایلی به تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای ندارد.

در همین پیوند روزنامه چوسان کوریای جنوبی گزارش داد، که کوریای شمالی درحال ساخت یک زیردریایی سه هزار تنی است. گفته ها حاکی از آن است که این زیردریایی قابلیت شلیک راکت های بالستیکی است که قابلیت رسیدن به خاک امریکا را دارند.

یک سخنگوی ارشد نظامی کوریای جنوبی دراین باره گفت: تجهیزات زیاد مورد استفاده به نظر می‌رسد برای ساخت یک زیردریایی سه هزار تنی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کوریای شمالی اخیرا در یک کارخانه کشتی سازی در سینپو واقع در ولایت جنوبی هامگیونگ جمع آوری کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала