لاوروف: بعید است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: بعید است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند
لاوروف: بعید است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که بعید است ایالات متحده امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند، باید اقدامات جمعی صورت گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در مصاحبه‌ای با روزنامه موسکوفسکی کومسومولیتس گفت که بعید است که ایالات متحده امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند، باید اقدامات جمعی صورت گیرد.

لاوروف گفت: پیش از این، ناتو به طور جمعی در افغانستان عمل می‌کرد، اما حالا امریکا تلاش دارد به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند. بعید است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل و به این کارش موفق شود باید برای حل مشکل افغانستان اقدامات جمعی صورت بگیرد.

لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است

به گفته وزیر امور خارجه روسیه، علاوبر نشست مسکو، نشست سه جانبه روسیه، چین و امریکا بسیار مفید بود که در آن نشست نمایندگان ویژه این کشورها حضور داشتند.

وزیر امور خارجه روسیه گفت که به نظرم این یک مثال خوب برای شرایط و وضعیت دیگر شده می‌تواند. در هیچ کجایی نباید سعی کنید به تنهایی تصمیم بگیرید و سرنوشت یک کشور را تعیین کنید. همیشه باید برای فرآیند های متحد برای فرمت های جمعی توجه کنید.

یادآوری می‌کنیم، که از سال 2001 ایالات متحده امریکا در برابر طالبان و گروه های دیگر تروریستی عملیات هایش را آغاز کرده است. این عملیات نظامی امریکا طولانی ترین عملیات نظامی امریکا در تاریخ به شمار می‌آید. در سال 2018 دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا یک راهبرد جدید برای کارهایش در آسیای جنوبی ارائه کرد که شامل مشارکت فعال تر در حل و فصل درگیری های در افغانستان توسط کشورهای منطقه می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала