اقدامات تنبیهی تویتر در برابر دونالد ترامپ

© REUTERS / Jorge Silvaاقدامات تنبیهی تویتر در برابر دونالد ترامپ
اقدامات تنبیهی تویتر در برابر دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه اجتماعی تویتر به دنبال طرحی برای نشانه گذاری کردن پیام های ناقض قوانینی است که توسط چهره های سرشناس از جمله رئیس جمهور امریکا منتشر می شوند.
یک عضو پارلمان آلمان از ترامپ خواست تا در تویتر کمتر بنویسد - اسپوتنیک افغانستان
یک عضو پارلمان آلمان از ترامپ خواست تا در تویتر کمتر بنویسد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از تلگراف، ویجایا گاده مدیر بخش حقوقی تویتر روز چهارشنبه اعلام کرد، این شرکت به جای بستن حساب کاربری افراد سرشناسی که پیام های تویتری آن ها ناقض قوانین شرکت است، پیام های این اشخاص را نشان گذاری خواهد کرد.

تویتر پیام هایی را که توسط افراد سرشناس منتشر می شوند، از قوانینی که برای حساب های عموم کاربران به کار می برد مستثنی کرده و دلیل این اقدام را علاقه عمومی به پیام های افراد مشهور و بسته نشدن حساب آن ها عنوان کرده است.

گاده پیش از این گفته بود، که تویتر قصد ندارد پست‌های رئیس جمهور امریکا را حذف کند، با این حال پیام هایی را که خلاف قوانین شرکت باشد، نشان گذاری خواهد کرد.

یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ که هر روز چندین پیام تویتری ارسال کرده و علاقه شدیدی به استفاده از این شبکه اجتماعی برای مقابله با آنچه «اخبار دروغ» می خواند دارد، پیشینه ای طولانی در ارسال پست های جنجالی، متعصبانه و ناقض قوانین تویتر نیز دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала