انتشار ویدیو حملات هوایی اسرائیل به ولایت حلب سوریه

© REUTERS / Facebook Diary of a Mortar Shell in Damascus/Youmiyat Qadifat Hawun fi DamashqРакетный удар Израиля по Сирии
Ракетный удар Израиля по Сирии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شبکه های اجتماعی ویدیوی منتشر شده است که در آن حملات هوایی اسرائیل به حلب سوریه نشان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، ارتش سوریه می‌گوید که جنگندهای اسرائیل منطقه صنعتی را مورد حمله قرار دادند و هیچ تلفات جدی وارد نشده است.

اشاره شده منطقه که مورد حمله هوایی قرار گرفته است انبار های بوده که مهمات در آن ذخیره می‌شدند. و همچنان گفته شده است که این انبارهای مربوطه به نیروهای ایران بوده است.

در این حال است که روزنامه The Jerusalem Post با اشاره به مزکر حمایت از حقوق بشر در سوریه می‌گوید که در نتیجه این حملات 10 غیرنظامی کشته شده اند. و شهر در حالت «هرج و مرج» قرار دارد. اما این اطلاعات تاکنون توسط منابع رسمی تایید نشده است.

پیش از این، گزارش داده بودند که سیستم های دفاع هوایی سوریه حمله هوایی اسرائیل به شمال شرقی حلب را خنثی کرده اند. این حمله به تاسیسات واقع در منطقه صنعتی شیخ نجار صورت گرفته بود. فعالان سوری نیز از قطع کل برق استان حلب همزمان با حملات اسرائیلی خبر داد.

درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارچ سال 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین آنها داعش و جبهه النصره هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала