لاف‌زنی ترامپ در مورد آزادی کامل سوریه از شر داعش

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر لاف‌زنی ترامپ در مورد آزادی کامل سوریه از شر داعش
لاف‌زنی ترامپ در مورد آزادی کامل سوریه از شر داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا در بیانیه‌ای می‌گوید که فقط با همکاری شریکای ما تمام مناطق تحت کنترول داعش در سوریه و عراق آزاد و کاملاً این گروه نابوده شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، در یک بیانیه‌ای اعلام کرد که فقط با همکاری شریکای ما تمام مناطق تحت اشغال داعش در سوریه و عراق آزاد و خلافت این گروه اسلامگرای افراطی در این دو کشور به طور کامل نابود شده است.

ترامپ می‌گوید: «با افتخار اعلام می‌کنم با همکاری شرکایمان در ائتلاف جهانی برای شکست داعش، از جمله نیروهای امنیتی عراقی و نیروهای دموکراتیک سوریه، ایالات متحده همه اراضی تحت اشغال داعش در سوریه و عراق را صد درصد آزاد کرده است».

درو کردن موفقیت‌های جنگی در سوریه توسط امریکا - اسپوتنیک افغانستان
درو کردن موفقیت‌های جنگی در سوریه توسط امریکا

روسیه از سال 2015 به درخواست رسمی دمشق، در حال انجام عملیات نظامی در سوریه است. به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نظامیان روسیه سهم بسزایی در تارومار کردن تروریست ها در کشور سوریه ادا کردند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز متذکر شد که روسیه «سوریه را نجات داد». در چین نیز به سهم روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه توجه نشان داده شد. در پکن اعلام شد که پیشرفت قابل توجهی در عملیات ضد تروریستی همانا به دلیل شرکت روسیه ممکن شد.

رئیس‌جمهور امریکا خاطر نشان ساخت که طی دو سال گذشته امریکا حدود 52 هزار کیلومتر مربع اشغال شده توسط داعش را بازپس گرفته و میلیون ها سوری و عراقی از خلافت این گروه نجات یافته اند.

ترامپ گفت: «از این به بعد آنها ظهور خواهند کرد، اما همه قدرت را دست دادنده اند و بازنده استند و همیشه بازنده خواهند بود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала