رتبه بندی گوشی های هوشمند در سال 2019

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر رتبه بندی گوشی های هوشمند در سال 2019
رتبه بندی گوشی های هوشمند در سال 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان بهترین گوشی های اندروید را در سال 2019 رتبه بندی کردند.
چگونه گوشی های هوشمند آندروید سریع تر کار می کند؟ - اسپوتنیک افغانستان
چگونه گوشی های هوشمند اندروید سریع تر کار می کند؟

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان AnTuTu گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید را با توجه به نسبت قیمت و کیفیت آنها در سال 2019 رتبه بندی کردند.

بنابراین، در میان گوشی های که قیمت آنها 150 دالر است گوشی Redmi Note 7 که دارای 3 گیگابایت عملیاتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپ دراگون 660 گیگاهرتز 2.3 است، بهترین شمرده می شوند.

در رده های تا 300 دالر، گوشی Meizu V8 را برترین شناخته اند. این دستگاه با یک چهار هسته ای MediaTek MT6739 مجهز، و از نظر حافظه قابل مقایسه با Redmi Note 7 است.

کارشناسان در رده گوشی های با قیمت 450 دالر، Хiаоmi Mi 8 را به خاطر 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نسبت به دیگر گوشی ها برتر دانسته اند.

در میان گران ترین گوشی های هوشمند رتبه نخست را  Хiаоmi Blасk Shаrk به خود اختصاص داده که می توان این گوشی را با قیمت متوسط 460 دالر خریداری کرد. ویژگی های اصلی آن طراحی غیر معمول گیمرسکی و پردازنده قدرتمند او است که 8 گیگا بایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

 یادآوری می کنیم، که کارشناسان پیش از این در ماه مارچ نام گوشی های هوشمندی را پیش بینی کرده بودند، که در سال روان به بازار می آیند. در لیست گوشی های هوشمندی که به بازار خواهد آمد نام این گوشی ها نوشته شده بود: Galaxy Fold  و Note 10 از کمپنی سامسونگ، Huawei Mate X, Motorola Razr, Google Pixel 3 Lite, OnePlus 7 و از کمپنی اپل. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала