زخمی شدن هشت محافظ حنیف اتمر در حمله بر مراسم یادبود مزاری

© Photo / Haji Mohammad Mohaqeq FBحمله راکتی بر مراسم یادبود از مزاری در غرب کابل
حمله راکتی بر مراسم یادبود از مزاری در غرب کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر رسانه‌یی محمد حنیف اتمر با نشر یک اطلاعیه فوری از زخمی شدن هشت محافظ مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه‌یی تیم انتخاباتی صلح و اعتدال با نشر یک اطلاعیه فوری خبر داده است که محمد حنیف اتمر، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان که در مراسم 24-مین سالروز درگذشت شهید وحدت ملی، عبدالعلی مزاری در کابل اشتراک ورزیده بود، از حمله بر این مراسم جان سالم بدر برده است.در ادامه اطلاعیه آمده است: ظاهراً تروریستان بر این مراسم حمله راکتی انجام دادند که در این حادثه به آقای اتمر هیچ آسیبی نرسیده است و بخیر از محل مراسم بیرون شده است.اطلاعیه می افزاید: در این حادثه هشت محافط آقای محمد حنیف اتمر زخمی شده اند که تحت تداوی می باشند.

وقوع انفجار در مراسم سالروز درگذشت عبدالعلی مزاری در کابل - اسپوتنیک افغانستان
حمله راکتی بر مراسم یادبود از مزاری در غرب کابل + نشرات زنده

مراسم 24-مین سالروز درگذشت عبدالعلی مزاری با حضور مقامات بلندپایه حکومت در غرب کابل برگزار شده بود که در جریان آن صدای انفجارها شنیده شد.

به احتمال زیاد این انفجارها ناشی از پرتاب هاوان ها بوده که به منازل مسکونی اطراف مصلا نیز اصابت نموده اند. پس از بیرون شدن مقامات از محل، صدای چندین انفجار نیز شنیده شد. گفته می شود که یک هاوان در نزدیکی محلی که مقامات نشسته بودند، اصابت کرده است.

حامدکرزی، داکترعبدالله عبدالله، صلاح الدین ربانی، حنیف اتمر، لطیف پدرام، یونس قانونی، احمدولی مسعود، محمد محقق و شماری از اعضای کابینه و نماینده گان شورای ملی مصلی شهید مزاری را ترک کردند. 

براساس اطلاعات ابتدایی، این حادثه قربانیان ملکی نیز در پی داشته که تا هنوز تعداد آنها معلوم نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала