ونزوئلا سفیر آلمان در این کشور را عنصر نامطلوب نامید

CC0 / Pixabay / ونزوئلا سفیر آلمان در این کشور را عنصر نامطلوب نامید
ونزوئلا سفیر آلمان در این کشور را عنصر نامطلوب نامید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه ونزوئلا می‌گوید که سفیر آلمان در این کشور به دلیل دخالت در امور داخلی ونزوئلا عنصر نامطلوب است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد که دنیل مارتین کرینر، سفیر آلمان در این کشور به دلیل دخالت در امور داخلی ونزوئلا عنصر نامطلوب است.

لازم به ذکر است که وزارت امور خارجه ونزوئلا 48 ساعت به سفیر آلمان به دلیل «دخالت در امور داخلی کشور که نقض آشکار قوانین دیپلماتیک است» فرصت داده است تا این کشور را ترک کند.

وزارت امور خارجه ونزوئلا می‌گوید که این دیپلمات آلمانی با اپوزیسیون ونزوئلا در ارتباط بوده است.

امریکا خواستار برگزاری انتخابات جدید ریاست‌جمهوری در ونزوئلا است - اسپوتنیک افغانستان
امریکا خواستار برگزاری انتخابات جدید ریاست‌جمهوری در ونزوئلا است

وزارت امور خارجه ونزوئلا گفت: ونزوئلا، دنیل مارتین کرینر، سفیر آلمان در ونزوئلا را به دلیل دخالت مداوم در امور داخلی ونزوئلا، که نقض آشکار قوانین روابط دیپلماتیک است، را عنصر نامطلوب می‌داند.

وزارت امور خارجه ونزوئلا افزود: سفیر آلمان نقش سیاستمدار مرتبط با مخالفان در ونزوئلا را بازی می‌کند که این اقدامی، غیر قابل قبول است.

پیش از این، اولریک دمر، سخنگوی دولت آلمان در 25 فبروری اعلام کرده بود که برلین از معرفی تحریم‌های جدید علیه کارکاس حمایت می‌کند.

یادآوری می‌کنیم، خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا 23 جنوری در تظاهرات گسترده ضد دولتی در شهر کاراکاس، پایتخت ونزوئلا خود را رییس‌جمهور موقت این کشور اعلام کرد.

در عین حال دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا، گوایدو را به عنوان رییس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و از مادورو خواست تا قدرت را به وی انتقال دهد.

ترکیه، ایران، روسیه، چین و کیوبا از جمله کشورهای هستند که از نیکلاس مادورو، رییس‌جمهور منتخب ونزوئلا حمایت کرده‌اند و خواستار عدم دخالت کشورهای دیگر در امور داخلی ونزوئلا شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала