گشت و گذار طوطی ها تریاکی به مزرع خاشخاش+ویدیو

© AP Photo / Shizuo Kambayashiگشت و گذار طوطی ها تریاکی به مزرع خاشخاش
گشت و گذار طوطی ها تریاکی به مزرع خاشخاش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طوطی های معتاد تریاک در هند به مزارع خشخاش را هجوم آوردند.

اسپوتنیک به نقل از NDTV ، طوطی های معتاد به تریاک مزرع خصوصی خاشخاش در ایالت مدیای پرادش هندوستان را مورد حمله قرار داده همه حاصلات را غارت کردند.

دهقان این مزرع می گوید که یک گل خشخاش در حدود 20 تا 25 گرم تریاک می دهد. اکثر این طوطی ها روزانه از 30 تا 40 بار از این گیاهان تغذیه می کند، که وقتی که نشه می شوند، حتی بعضی اوقات گل خاشخاش را نیز باخود می برند.

کاهش تولید تریاک در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
کاهش تولید تریاک در افغانستان

وی اضافه کرد که مقامات به ورقه عرض و شکایت وی از طوطی های معتاد توجه نکردند. "ما باید روز و شب مزرع خود را از شر طوطی ها محافظت کنیم."
دهقان افزود: «ما سعی کردیم آنها را با صدای بلند و عجایب بترسانیم، اما هیچ تاثیر نکرد. ما اکنون به اندازه زیاد رنج می بریم — ابتدا خشکسالی، و حال پرندگان است. "
در تصاویر ویدئویی مشاهده می شود که خیل-خیل طوطی های وحشی در سر گل ها مزارع خشخاش می شینند. پرندگان در انتظار می شوند تا کشاورزان تدابیر برای رسیدن گلها بگیرند و سر بته گل را برای حاصل خاشخاش ببرند. سپس یک لایه بریده گل شیر مرفین و تریاک مورد هجوم طوطی ها قرار می گیرد. گاهی اوقات پرندگان گل خاشخاش را می گیرند و پرواز می کنند، نگه داشتن سر خشخاش در پنجه های طوطی ها بسیار دردناک است.

طوطی های معتاد به مواد مخدر بعد از آنکه نشه می شوند، اغلباً به درختان تصادم می کنند و به مزرعه می افتند. به محض این که اثر مواد مخدر ناپدید می شود، پرندگان پرواز می کنند، اما به زودی برای "دوز" بازگشت می کنند.

تریاک یک کسب و کار بزرگ در ایالت مدیای پرادش است که 38000 و 44000 هکتار زمین تحت کشت خشخاش قرار دارد. سال گذشته رسانه های محلی گزارش دادند که پرندگان در مزرعه های راجستان به مزارع خشخاش حمله کردند و در سال 2015 یک نشریه طی مقاله در مورد مشکل مشابه در مناطق Chittorgarh و Pratapgarh گزارش تهیه نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала