مردانه ترین موتر های جهان معرفی شد

CC0 / Pixabay / مردانه ترین موتر های جهان معرفی شد
مردانه ترین موتر های جهان معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پورتال Carsweek پنج موتر برتر برای "مردان" را به معرفی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه " Carsweek"، فهرست 5 موتر مردانه تهیه کرده است. وجه مشخصه این موترها را ظاهر آنها و خصوصیات خودروهای شاسی بلند تشکیل می دهد.
در این فهرست جای اول به موترهای شاسی بلند Mercedes-AMG G آلمانی اختصاص دارد. به عقیده متخصصان با وجود تجهیزات جدید و فناوری معاصر جیپ مرسدس-بنز کلاس-جی، خصوصیات مردانه خود را حفظ کرده است.

موتر Hummer H2 امریکایی در جای دوم دراین فهرست قرار دارد. هر چند تولید آن در سال 2009 خاتمه یافت، اما این موتر تا کنون از تقاضای زیادی برخوردار است. این موتر دارای موتور V8 به حجم 6,2 لیتر است.
موتر Cadillac Escalade امریکایی در جای سوم قرار گرفته است. این یکی از مشهورترین موترهای شاسی بلند هالیوود است. این موتر ظاهر و فناوری خود را حفظ کرده است. با وجود قیمت بالا و دکور تجملی ، کیفیت آن تغییری نکرده است.
موتر Wrangler که تولید شرکت «جیپ» امریکایی است در جای چهارم قرار گرفته است. این موتر را «بهترین اسباب بازی مردانه» می دانند. نوع جدید این موتر دارای پلتفرم مدرنیزه شده و فناوری الکترونی جدید است.
موتر شاسی بلند Toyota Land Cruiser فهرست 5 بهترین خودروی «مردانه» را تکمیل می کند. مهمترین خصوصیت این مدل موتر قابل اطمینان بودن آن است. این خودرو بطور منظم در ردیف اول فهرست بهترین خودروها از لحاظ امن بودن قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала